Podvozek NC(FL)

Podvozek NC(FL)

Příspěvekod Libor » 14 srp 2017, 17:47

Od levého zadního kola slyším kovové cvakání. V servisu mi řekli, že to budou gumová pouzdra v uložení tlumiče, ale že prej bych měl vyměnit i tlumiče. Auto má najeto 60 tis. km, tak se mi zdálo zbytečný měnit preventivně tlumiče. Nechal jsem vyměnit jen gumová pouzdra, ale cvaká to dál. Teď nevím, jestli je to opravdu v tlumiči. Otázka je, jestli mám měnit jen zadní tlumiče, všechny 4 a nebo i pružiny.

Po kolika kilometrech měníte tlumiče a pružiny?

Který tlumič by šel použít originálníma pružinama? Bilstein B6?

Když bych měnil celý podvozek, který byste doporučili na NCFL? Zádné závodění, současný podvozek mi vyhovuje, i když je pravda, že se dost naklání. Jak je na tom OEM Bilstein podvozek v porovnání s třeba s Bilstein B12 Pro kitem, který jsem našel, že si lidi pořizujou?

Kde kupujete tlumiče a pružiny?
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 185
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod Cores » 16 srp 2017, 17:02

Byl jsem nucen měnit tlumení,páč ty původní kapku tekly.Mám tam zkrácený Bilstein B8 s Eibach pro kit z Ilmotorsport. Tlumič stál jeden asi trojku cca. Je to samozřejmě tuhý a míň se naklání a hlavně to není koza.Mě se s tím jezdí dobře,ikdyž jsem slyšel,že na NB prej nic moc.

Nevím co je za pružiny u B12,ale je to stejnej tlumič jako B8.

Jestli se s tím chceš projet,tak se ozvi.
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod Libor » 16 srp 2017, 17:23

B12 jsou tlumiče B8 a pružiny Eibach Pro Kit, takže přesně co máš. Akorát jsou různý pružiny pro NC a NCFL. Napíšu ti SZ, určitě bych to rád vyzkoušel.
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 185
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod tomybandit » 17 srp 2017, 09:12

tu je cislo sady Eibach pro kit
tieto su NC E10-55-010-01-22
tieto su NC FL E10-55-010-05-22
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod dopr » 17 srp 2017, 10:09

Mam pocit, ze Eibachy se delaly na NCfl jine proto, protoze s FL prisla na trh i verze PRHT, ktera ma trosku jine rozlozeni hmotnosti.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod Libor » 17 srp 2017, 14:27

PRHT se dělala i chvíli před FL. Spíš jestli to není kvůli tomu, že NCFL je nižší. To je ale snad právě způsobený pružinama, tak by vlastně měli být stejný.
Když vezmu stock NC a NCFL, který mají různou výšku, a do obou dám stejný pružiny, bude výška obou aut pak stejná?

Kouknul jsem do EPC a mazda pro NC má dokonce 20 různých pružin:

NC

zadní pružiny
- soft top
- PRHT + 17" kola
- PRHT + 16" kola

přední pružiny
- 5ti kvalt + 17" kola
- 6ti kvalt nebo 5ti kvalt s 16" kolama

NCFL

zadní pružiny
- soft top + normal diff. nebo LSD s 17" kolama (2x, asi podle roku výroby)
- soft top + LSD s 16" kolama (3x)
- PRHT

přední pružiny
- manuál + PRHT nebo soft top s 5ti kvaltem (2x)
- automat nebo manual + soft top + 6ti kvalt + norm. diff (2x)
- automat s 17" kolama nebo manual + soft top + 6ti kvalt + norm. diff
- manuál + soft top + 6ti kvalt + sportovni podvozek (2x)
- automat + 16" kola
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 185
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod TeeJay » 17 srp 2017, 14:41

A věříš tomu, že se ty všechny pružiny skutečně liší? :) u NB(fl) jsou "skutečné" druhy 3, standard, sportive a Mazdaspeed, všechno ostatní je to samé.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod Libor » 17 srp 2017, 20:47

Tak jsem si vyzkoušel Bisltein B8 + Eibach Pro Kit, díky Cores. A mohu říct, že to víc "drncá" :-). Sériový Bilsteiny jsou komfortnější, ale zase se strašně naklání. Bisltein B8 pěkně držely v zatáčkách. Moje NCFL je vepředu o 4 cm výš než Coresovo NC.
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 185
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod dopr » 18 srp 2017, 09:54

Ja mam origo Bilsteiny a na nich prave Eibach Pro Kit a funguje to velmi hezky. Eibach Pro Kit se prodaval jako Mazdaspeed pruziny a daly se koupit jako priplatkova vybava prave k origo Bilsteinum. B8cky jsou s komfortem opravdu jinde.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Podvozek NC(FL)

Příspěvekod cafe-racer » 20 srp 2017, 10:46

B8 maji komfort nula. Motorka je proti tomu pohodlnej gauc.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 96 návštevníků