Klima při stání ve vedrech nbfl

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod bkralik » 23 srp 2017, 11:29

njn, Evlo :P

Jinak kontroloval ti klimatizák tlaky v systému za běhu? Na těch by snad měly být vidět všechny závady systému jako špatný expanzní ventil nebo systém přicpaný někde...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod evlo » 23 srp 2017, 13:19

tslany píše:Ty ty názory taky měníš jak ponožky, ještě nedávno jsi říkal že klima nestíhá u žádnýho auta :P

No chtel jsem to puvodne napsat tak, s tim, ze MR auta to maji daleko vic predimenzovano, ale nemel jem naladu pak cist debilni kecy, proto jsem pouzil "MELA BY".
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod mojžo » 23 srp 2017, 20:27

Ešte ma napadla jedna vec: Chladiče (motora aj klímy) sú špinavé - čiže majú zníženú priechodnosť vzduchu. Skúsil by som silným tlakovým čističom ich prebehnúť
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod tslany » 23 srp 2017, 21:18

Zkusím, zkusím, asi v pátek, počítá se mezi to i wapka na nějaký ty ruční myčce nebo to chce něco ještě silnějšího?
bkralik píše:Jinak kontroloval ti klimatizák tlaky v systému za běhu? Na těch by snad měly být vidět všechny závady systému jako špatný expanzní ventil nebo systém přicpaný někde...

Nekontroloval. A mám podezření že zas hrabali do řemenů bo to zas píská, se na to fakt vys... dávat auto do servisu bez dozoru :evil:
NC 2006 1.8
Hyundai Grandeur 2009 3.3V6
tslany
 
Příspěvky: 215
Registrován: 21 črc 2016, 16:15

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod evlo » 23 srp 2017, 23:44

Tak pokud ti remen nepohani kompresor, tak tezko bude klima chladit vzduch.

Bych pouzil spis neco slabsiho nez wapku, abys ty chladice moc nepocuchal, ono se to nici uz silnejsim dotekem :D
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod PeterS » 25 srp 2017, 21:40

Vieš kde máš problém? Máš vela chladiva v systéme a za jazdy ti to pomáha chladiť vzduch. Na mieste nie. Daj 350g chladiva 550-500g je vela. Kompresor to nezvláda stláčať a tak ti preklzuje remeň mám to odskúšané.
Pozn.: pln klímu keď máš studený motor
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod evlo » 26 srp 2017, 00:33

Ze by servis posral doplneni klimatizece? Nemozne!
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod tslany » 26 srp 2017, 09:01

Řemen neprokluzujey to s klimou nemá co dělat jen se to začlo projevovat hned jak jsem to dal do servisu a odešel na chvilku od auta :-D je to asi nějaká kladka a je to na druhým řemenu, ne na klima části. Ale těch 350g teda zkusím, za to dám jen pár stovek žejo, rozhodně lepší než se tam smažit vecpat chlazení z xedose 9 nebo tak nějak

Jinak po přemístění SPZ a umytí chladiče wapkou to minimálně včera bylo ok, chladilo i koloně celou dobu v pohodě ale zas nebyly 35 spíš kolem těch 27 nebo kolik včera mohlo být...
NC 2006 1.8
Hyundai Grandeur 2009 3.3V6
tslany
 
Příspěvky: 215
Registrován: 21 črc 2016, 16:15

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod evlo » 26 srp 2017, 17:35

Letos uz je to asi jedno, pristi rok pocitam, ze budu mit vlastni plnicku, uz mame v rodine asi 5 aut, dohromady s 11 klimama. Cena bude naprosto urcite vyssi nez servise, ale zas mas u me zaruku, ze to naplnim podle tovarni specifikace, pripadne olej podle vymeneneho kompresoru.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Klima při stání ve vedrech nbfl

Příspěvekod PeterS » 26 srp 2017, 20:22

Ja mám doma tiež plničku :P a mám v databáze (Valeo) internej písané na NA model 550g myslím a po naplnení mi to chladilo len za jazdi, na mieste pri stáni to dvakarát zoplo a potom to vyplo a začal pištať remeň ale za jazdy nie. Vyriešilo to zmenšenie množstva náplne. Ale v každom prípade ja keď plním tak aj testujem systém sleduje LP a HP behom chodu to ti mali spraviť tiež v servise. V Miate mi pri vonkajšej teplote 30st. fúkal z vyduchu vzduch (merané klimatizačným teplomerom) 3st. brrr



Pozn.: na Miate bolo povodne R12 chladivo, musel som robit konverziu a prerobiť systém na R134a
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 94 návštevníků