Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod Robo96 » 05 zář 2017, 09:00

inak lepsie ako vrtat diery do tej merky je spravit checkering s ostrym pilnikom
Přílohy
IMG_20150629_201539.jpg
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod cafe-racer » 05 zář 2017, 11:32

Robo : to vypada lepe nez otvory, diky za inspiraci.
Stejne zustava vina na Mazde ze vybavili auto necitelnou merkou.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod gramo » 05 zář 2017, 13:02

Některá auta mají takhle měrku už z fabriky :) Ale co jsem viděl na fotkách měrku NC, není plochá. Na ní by se tyhle drážky dělaly těžko, proto to asi kluci řešili navrtáním důlků.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod ReVolte » 05 zář 2017, 15:15

Měrka je takový váleček s vybráním a 3mi horizontálními pruhy pro zachycení oleje, ale horní část skoro nikdy nebere olej, hlavně když je ještě teplý, jakékoliv výraznější zdrsnění by pomohlo ale řezat do toho vybrání pilníkem bude vcelku náročná činnost.
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Je: NCFL 2.0 Stormy Blue
ReVolte
 
Příspěvky: 175
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod dopr » 07 zář 2017, 09:29

Navic tady nikdo nemluvil o dirach ale jen o dulcich v merce. Ano, kdyz to jde, tak olej merim za studena. Nepostesti se mi to ale pokazde a jakmile je olej trochu teplejsi, tak proste z merky zteka a nejde poradne cist kolik ho tam je. Rozhodne neni nic proti nicemu si tam ty dulky udelat. Porad lepsi nez cekat 10 hodin nez olej uplne zchladne, kdyz proste cekat nemuzu ;) Mimo to, v manualu taky neni uvedeno, ze bys mel olej merit pouze az je motor studeny.

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Nízký tlak oleje při zátěži - NC 2.0

Příspěvekod cafe-racer » 18 říj 2017, 11:48

No asi to nechám plavat, po sezoně jsem kontroloval (za studena) olej a je tam krásně po horní rysku tak, jak se tam v únoru nalil. Možná to maličko souvisí s tím, že auto stojí asi tak 95% roku v garáži a když jezdí tak výletním stylem :-) ale občas ji moc rád nechám zazpívat symfonii "sette mille" :-) a minulou neděli došlo i ke kreslení abstraktních obrazců černým zvýrazňovačem na vozovku ;)
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 93 návštevníků