Kompresor

Re: Kompresor

Příspěvekod Tommy014 » 02 zář 2017, 18:10

Vavris píše:100 se mi zdá nějak málo, při dnešních cenách kitů. Pod slovem "komplet" si představuji kromě kompresor kitu a jednotky taky IC, chladič oleje s termostatem, DTB, relokaci nádržky ostřikovačů (v případě hot side)...



Je to možné. Přeci jen nevím podrobnosti
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Kompresor

Příspěvekod m8rinek » 02 zář 2017, 21:43

moah píše:Nechci tu narusovat tema, ale neni za ty penize lepsi jit do tohoto..
http://www.miataroadster.com/maruha-mot ... 33108.aspx
http://www.maruhamotors.co.jp/miata/parts/bp21lkit.html

Samo, at se to nezvrhne do oftopicu, tak spis nekdo reknete, jestli se neda ten kompresor sehnat levneji



To stejně bez nákladných úprav na straně sání, výfuku a elektroniky nebude fungovat správně. Koně získané přeplňováním jsou ve finále nejlevnější.
Naposledy upravil m8rinek dne 05 led 2018, 22:02, celkově upraveno 1
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Kompresor

Příspěvekod Bidrin » 05 led 2018, 19:14

Právě připravuju NBfl 1.6 na zástavbu kompresoru MP45 - koupil jsem v USA komplet kit bez ECU, nebo jiný elektroniky. Cena kompresoru zdaleka není ta hlavní investice, je potřeba řada budíků, hlavně AFR s WB lambdou, tlak oleje, teplota oleje, plnící tlak, celohliníkovej chladič vody + silikonový hadice, chladič oleje, nová spojka Exedy Stage 2 + pancéřová hadička spojky, ECU ME221, regulátor tlaku paliva s budíkem, silikonový hadice, spojky a spony na stažení, atd... další drobnosti budu dokupovat postupně.

Před instalací tohodle všeho jsem nechal vyvařit nosníky a další nezdravá místa a při příležitosti vyndanýho motoru z auta se měnily gufera a ložiska. Motor má necelých 18000 km po velkým servisu - rozvody, vodní pumpa, těsnění pod víkem, svíčky + kabely, kapaliny a teďka povezu auto do Guru, kde změříme tlaky na válcích a pravděpodobně s e vymění těsnění pod hlavou a hlava se zarovná a po rozdělání uvidíme, jestli bude potřeba dělat další velký vetší servis před montáží kompresoru.

Schválně jsem zvolil menší kompresor, kde je maximální předpokládanej výkon kolem 180 RWHP, což by měl motor i převodovka vydržet, zvlášť když budu ze začátku foukat kolem 0,5 bar a předpokládanej výkon bude kolem 140-160 HP na spojce. Až to všechno povrčí a bude dobře nastavená směs, tak se pustím do upgrade řemenice, přidání IC, nebo vstřikování vody s etanolem, portování hlavy, atd... Ještě před tím ale dořeším podvozek a roll bar.
Bidrin
 
Příspěvky: 20
Registrován: 05 bře 2015, 09:28

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dopr, Google [Bot] a 99 návštevníků