Stránka 2 z 2

Re: Kompresor

PříspěvekNapsal: 02 zář 2017, 18:10
od Tommy014
Vavris píše:100 se mi zdá nějak málo, při dnešních cenách kitů. Pod slovem "komplet" si představuji kromě kompresor kitu a jednotky taky IC, chladič oleje s termostatem, DTB, relokaci nádržky ostřikovačů (v případě hot side)...



Je to možné. Přeci jen nevím podrobnosti

Re: Kompresor

PříspěvekNapsal: 02 zář 2017, 21:43
od m8rinek
moah píše:Nechci tu narusovat tema, ale neni za ty penize lepsi jit do tohoto..
http://www.miataroadster.com/maruha-mot ... 33108.aspx
http://www.maruhamotors.co.jp/miata/parts/bp21lkit.html

Samo, at se to nezvrhne do oftopicu, tak spis nekdo reknete, jestli se neda ten kompresor sehnat levneji



To stejně bez nákladných úprav na straně sání, výfuku a elektroniky nebude fungovat správně. Koně získané přeplňováním jsou ve finále nejlevnější.

Re: Kompresor

PříspěvekNapsal: 05 led 2018, 19:14
od Bidrin
Právě připravuju NBfl 1.6 na zástavbu kompresoru MP45 - koupil jsem v USA komplet kit bez ECU, nebo jiný elektroniky. Cena kompresoru zdaleka není ta hlavní investice, je potřeba řada budíků, hlavně AFR s WB lambdou, tlak oleje, teplota oleje, plnící tlak, celohliníkovej chladič vody + silikonový hadice, chladič oleje, nová spojka Exedy Stage 2 + pancéřová hadička spojky, ECU ME221, regulátor tlaku paliva s budíkem, silikonový hadice, spojky a spony na stažení, atd... další drobnosti budu dokupovat postupně.

Před instalací tohodle všeho jsem nechal vyvařit nosníky a další nezdravá místa a při příležitosti vyndanýho motoru z auta se měnily gufera a ložiska. Motor má necelých 18000 km po velkým servisu - rozvody, vodní pumpa, těsnění pod víkem, svíčky + kabely, kapaliny a teďka povezu auto do Guru, kde změříme tlaky na válcích a pravděpodobně s e vymění těsnění pod hlavou a hlava se zarovná a po rozdělání uvidíme, jestli bude potřeba dělat další velký vetší servis před montáží kompresoru.

Schválně jsem zvolil menší kompresor, kde je maximální předpokládanej výkon kolem 180 RWHP, což by měl motor i převodovka vydržet, zvlášť když budu ze začátku foukat kolem 0,5 bar a předpokládanej výkon bude kolem 140-160 HP na spojce. Až to všechno povrčí a bude dobře nastavená směs, tak se pustím do upgrade řemenice, přidání IC, nebo vstřikování vody s etanolem, portování hlavy, atd... Ještě před tím ale dořeším podvozek a roll bar.