zaujimalo by ma ake su to tie dobove oranzove tlmice. Mas fotku ?
to ze mas prudke razy je preto ze tlmic vo velkej rychlosti narazi na doraz. Rieseni je viacero:
-tvrdsie pruziny - aj ked to nedava subjektivne zmysel realne ti to moze priniest komfort kedze tlmic nie je stale na doraze
- kratsie a tuhsie dorazy - opat na pocit kratky a tvrdy doraz to musi byt zle, opak je pravdou. Nevravim ze chces tlmic zastavit na centimetri z plnej rychlosti, doraz by vsak nemal byt "v akcii" permanentne ako to zrejme pri tvojom setupe je - a pri 90% aftermarket rieseni/skratenych pruzin
- predlzene horne ulozenie - vratis drahu tlmicu ktoru si mu ubral chujovymi kratkymi pruzinami
(vola sa to po anglicky extended to hats ak chces googlit)
Idealnny stav je skombinovat vsetko nejak tak, aby tlmic travil 90% casu mimo dorazu, ak naozaj uz musi tlmic ist na doraz aby tam isiel az v podmienkach kedy ma - tzn. vtedy keby si mal napr. ramenom kvoli geometri vrazit do napravnice...
ak vies po anglicky a mas trochu cit odfiltrovat trolov mozes si pocitat tu:
http://clubroadster.net/vb_forum/22-sus ... llers.htmlje to celkom informativne ale ako pisem treba vediet aj trochu co citat.
Ak chces riesenie bez toho aby si sa musel zamyslat privelmi tak najlacnejsim fungujucim riesenim bude podvozok od MeisterR alebo BC racing