Znizenie NA

Re: Znizenie NA

Příspěvekod TeeJay » 14 lis 2017, 11:41

Muzzy píše:A jeste bych si v uvahach dal velky pozor na Eibach spring set - to je zcela nefunkcni reseni pro jakekoliv ucely ;)

A jak si vysvětluješ tohle https://www2.bilstein.com/en/product/bi ... 2-pro-kit/ , Muzzy? :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Znizenie NA

Příspěvekod moah » 14 lis 2017, 13:05

Muzzy píše:A jeste bych si v uvahach dal velky pozor na Eibach spring set - to je zcela nefunkcni reseni pro jakekoliv ucely ;)


Chápu, že jsou tady rozdílné názory na fungování podvozků a kdo zkusí něco dražšího, tak má i jiné vnímání správné funkce... ale jen pro vysvětlení, proč?
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Znizenie NA

Příspěvekod Myso109 » 14 lis 2017, 13:48

Muzzy píše:A jeste bych si v uvahach dal velky pozor na Eibach spring set - to je zcela nefunkcni reseni pro jakekoliv ucely ;)


Tiez by som rad vedel, ci je to na zaklade osobnej skusenosti, alebo viacerych skusenosti, pripadne porovnania s inym "setupom". Jasne ze len meno nemusi automaticky znamenat kvalitu, ale pokial viem tak povest prave tychto pruzin nie je nejak vseobecne zla...
1992 NA 1.6 85kW Brilliant Black
Uživatelský avatar
Myso109
 
Příspěvky: 131
Registrován: 07 zář 2017, 16:42
Bydliště: Trnava

Re: Znizenie NA

Příspěvekod mysterx888 » 19 lis 2017, 14:58

takze komplet NB povdozok (pruzina a tlmice) pasuje aj na NA?
mysterx888
 
Příspěvky: 51
Registrován: 26 led 2017, 22:56

Re: Znizenie NA

Příspěvekod Renee » 19 lis 2017, 16:42

Budeš potřebovat i horní uložení, pak to pasuje.

NB pružina do NA horního uložení nepasuje, proto potřebuješ z NBčka celek tlumič, pružina, uložení.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Znizenie NA

Příspěvekod Muzzy » 19 lis 2017, 17:35

TeeJay: B12 si moc vysvetlit taky nedokazu. A kdyz jsem se na to ptal, tak mi to nedokazali vysvetlit ani zastupci bilsteinu ani eibachu :lol: . Ostatne pokud by nekdo mel osobni zkusenost s kompletnim B12 setem na mx-5, rad bych si to take poslechl... Obcas uz zacinam pochybovat i o tech tlumicich... :)

Jinak mluvim jednak ze sve vlastni zkusenosti i podle zkusenosti jinych (napr. i FM). Eibach pro-kit pruzina je vzhledem ke svemu snizeni moc mekka. Zbyly chod tlumice tedy nedokaze efektivne zvladnout a dochazi k castemu propruzeni na dorazy - to si myslim, ze neni o vnimani spravne funkce, ale o jasne disfunkci. Ostatne uz jsem se setkal i se situaci, ze se doraz vlastne na tlumic uz ani nevejde.
Mohl by to osvetlovat nazor, ze doraz je vlastne funkcni cast podvozku; v pripade, kdy auto lezi na dorazech porad, ale toto taky nedava smysl. A pokud jo, pak bych ocekaval eibach doraz, ktery je nadesignovan pro spravnou funkci pruziny od vyrobce...
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Znizenie NA

Příspěvekod AndrewG » 19 lis 2017, 18:03

Muzzy píše:TeeJay: B12 si moc vysvetlit taky nedokazu. A kdyz jsem se na to ptal, tak mi to nedokazali vysvetlit ani zastupci bilsteinu ani eibachu :lol: . Ostatne pokud by nekdo mel osobni zkusenost s kompletnim B12 setem na mx-5, rad bych si to take poslechl... Obcas uz zacinam pochybovat i o tech tlumicich... :)

Jinak mluvim jednak ze sve vlastni zkusenosti i podle zkusenosti jinych (napr. i FM). Eibach pro-kit pruzina je vzhledem ke svemu snizeni moc mekka. Zbyly chod tlumice tedy nedokaze efektivne zvladnout a dochazi k castemu propruzeni na dorazy - to si myslim, ze neni o vnimani spravne funkce, ale o jasne disfunkci. Ostatne uz jsem se setkal i se situaci, ze se doraz vlastne na tlumic uz ani nevejde.
Mohl by to osvetlovat nazor, ze doraz je vlastne funkcni cast podvozku; v pripade, kdy auto lezi na dorazech porad, ale toto taky nedava smysl. A pokud jo, pak bych ocekaval eibach doraz, ktery je nadesignovan pro spravnou funkci pruziny od vyrobce...



s tymto maju problem ale aj napr Ohlinsy, co je trosku smutne a je to vseobecne problem tlmicov ktore boli "vyvijane" len tak od brucha na mx5 a to ze funguju dobre na xy autach neznamena ze budu fungovat dobre na MX5, to plati vseobecne pre diely ale pre tlmice obzvlast. Takze najrozumnesie co moze clovek asi spravit je, si trosku pocitat o tom, ako maju tlmice vlastne fungovat, zapojit hlavu a postavit si nejaky coilover/klasicky tlmic sam z dostupnych kvalitnych tlmicou a pouzit pruziny podla svojeho uvazenia.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 návštevníků

cron