Rozdíly v motorech 1.8

Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Dacan » 01 pro 2018, 09:27

Ahoj,
přemýšlím nad swapem mé 1.8 za NA za 1.8 z jiné mazdy, co jsem vyhledal na netu tak nejlpší by měla být 1.8 z NBFL (kvůli tlakům), no nikde jsem nenašel jestli tuhle 1.8 nenajdu ještě někde tak jak třeba tu z NAčka najdu ve staré mrkací 323.
Nevíte jestli se ty 1.8 s větším poměrem dávali i do jiných modelů?
Dacan
 
Příspěvky: 138
Registrován: 24 led 2015, 16:18

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod m8rinek » 01 pro 2018, 13:11

Především ty motory nejsou záměnné a výměna znamená velký zásah do elektroinstalace buď auta nebo motoru... Cena motoru 1,8 107kW je tak nízko, že nemá cenu ji řešit z jiného vozu...
m8rinek
 
Příspěvky: 1393
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod Beny » 01 pro 2018, 13:21

Asi tak, motor koupíš poměrně levně, dá se okolo 10k i s kompletní kabeláží jednotkou immobilizérem atd. Jestli si věříš, můžeš zkusit rozchodit to v NAčku na VVT jednotce, což sebou nese přehození veškerý eletriky a předělání palivovýho systému. VVT nemá vratku. Nebo máš další možnost a to je standalone jednotka, dělá se ME221 přímo určená pro tenhle swap. Musíš přehodit altík za svůj, vyměnit palivovou lištu a natáhnout pár drátů. Víc info tady:

https://motorsport-electronics.co.uk/ma ... -vvt-swap/

Což je ale další investice.
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto
daily: Primera P11 SR20DE
weekend: MX 5 NA
Beny
 
Příspěvky: 130
Registrován: 11 úno 2018, 12:57
Bydliště: Katovice

Re: Rozdíly v motorech 1.8

Příspěvekod m8rinek » 01 pro 2018, 13:25

S jednotkou to smysl dává, ale --- si kvůli tomu celé auto to ne, nicméně jestli jde o prachy což jsem tak pochopil z prvního příspěvku tak stejně bohužel.
m8rinek
 
Příspěvky: 1393
Registrován: 21 srp 2012, 22:36


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků