Stránka 1 z 1

Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 01 pro 2018, 09:27
od Dacan
Ahoj,
přemýšlím nad swapem mé 1.8 za NA za 1.8 z jiné mazdy, co jsem vyhledal na netu tak nejlpší by měla být 1.8 z NBFL (kvůli tlakům), no nikde jsem nenašel jestli tuhle 1.8 nenajdu ještě někde tak jak třeba tu z NAčka najdu ve staré mrkací 323.
Nevíte jestli se ty 1.8 s větším poměrem dávali i do jiných modelů?

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 01 pro 2018, 13:11
od m8rinek
Především ty motory nejsou záměnné a výměna znamená velký zásah do elektroinstalace buď auta nebo motoru... Cena motoru 1,8 107kW je tak nízko, že nemá cenu ji řešit z jiného vozu...

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 01 pro 2018, 13:21
od Beny
Asi tak, motor koupíš poměrně levně, dá se okolo 10k i s kompletní kabeláží jednotkou immobilizérem atd. Jestli si věříš, můžeš zkusit rozchodit to v NAčku na VVT jednotce, což sebou nese přehození veškerý eletriky a předělání palivovýho systému. VVT nemá vratku. Nebo máš další možnost a to je standalone jednotka, dělá se ME221 přímo určená pro tenhle swap. Musíš přehodit altík za svůj, vyměnit palivovou lištu a natáhnout pár drátů. Víc info tady:

https://motorsport-electronics.co.uk/ma ... -vvt-swap/

Což je ale další investice.

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 01 pro 2018, 13:25
od m8rinek
S jednotkou to smysl dává, ale --- si kvůli tomu celé auto to ne, nicméně jestli jde o prachy což jsem tak pochopil z prvního příspěvku tak stejně bohužel.

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 13 led 2019, 17:41
od Muzzy
Pokud nepotrebujes mit funkcni VVT, rozchodis ten motor i na origo motormanagementu z NA ;) otazka ale je, kolik koniku takze varianta prinasi.....

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 30 led 2019, 13:40
od JaMatysek1
Nutně nemusí předělat palivový systém, lze využít fuelrail z NB který vratku má.

https://www.miataturbo.net/engine-perfo ... ead-80469/

Re: Rozdíly v motorech 1.8

PříspěvekNapsal: 30 led 2019, 16:55
od Beny
JaMatysek1 píše:Nutně nemusí předělat palivový systém, lze využít fuelrail z NB který vratku má.

https://www.miataturbo.net/engine-perfo ... ead-80469/

Dá, ale nevím jak si s tím potom rozumí vvt jednotka. Já to taky řeším NB railem, jen motor bude na standalone jednotce.