Stránka 1 z 4

Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 00:54
od misakcz
Ahoj všem,

hledám po všech možných forech, už jem prolez x variant dle výbav atp., ale výsledky se rozcházejí.

Nejsem za boha schopnej rozlustit zda mam Torsen nebo open diff.

Motor 1.8 103 kw, petikvalt. Vybava ABS, posilovac, elektricka antena, klima.... poradite jak zjistit?

Je cesta pres mazdu a VIN?

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 01:04
od misakcz
Nejaka ruska stranka tady z fora napsala toto:)

There is a bridge with limited slip differential (LSD)

edit..

tak nakonec Torsen..

Nasel jsem odsud http://japancars.ru/index.php?route=cat ... k_id=2710B

díl diferencialu MM03-27-200, coz by mel byt podle https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=18716 Torsen:)

P.S. Japancars.ru sikovna stranka co se tyka dílu:)

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 10:05
od TeeJay
Drtivá většina všech 1.8 NB torsen má :-) nicméně nejsnazší je auto projet, ten rozdíl je totiž diametrální.

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 10:31
od misakcz
To jo, ale to bych musel vedet jak se to chova s otevrenym diferakem:)

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 02 úno 2019, 11:34
od Cores
Kdyz to odpalis z mista do leva a udela ti jen leva guma čáru,mas open diff. Pokud mas špéru,ucitis jak se to sevře a budou gumovat obe kola naraz.

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 00:48
od Tomin
Už by to chtělo v tom udělat jasno. Podle mě by to mělo jít jednoznačně poznat, když se auto zvedne na zvedák a bude se ručně točit se zadními koly. Zkoušel jsem to u té své, ale výsledek jest, že v tom mám ještě větší hockey. Viz tady 24.7.2017. Borci servisáci, když k vám jezdí mazdy, třeba NC 1.8 - prokazatelně bez špéry a NC 2.0 - prokazatelně se špérou, hoďte je na zvedák a vyzkoušejte to! Tohle není zdaleka první dotaz tohoto druhu. Že se s autem má hrabat a pak počítat čáry nebo co, se mi zdá takové neohrabané. Celý motoristický svět vám bude vděčen! :)

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 14:42
od m8rinek
Jednoznačně to poznáš jedině po odpojení poloosy, gumovačky a točení kolama jsou takový ,,babský,, rady...

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 16:11
od Cores
Ale je to nejsnazsi cesta jak to poznat,kdyz to ridic neciti z chovani zadni napravy.

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 16:16
od Tuleň
OT: momentálně mám open, ale svor je hudbou tohoto roku. Co bych měl teda očekávat za změny při jízdě "ve stopě"? Neberu v potaz donuty či jiné věci na co Mazda stejně nemá výkon :D

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: Torsen nebo otevreny diff

PříspěvekNapsal: 03 úno 2019, 22:12
od cafe-racer
Neberte to zase tak vědecky, prostě pokud to po odpálení nechá 2 čáry tak tam svor je, pokud 1 čáru tak tam není. Vyzkoušeno opakovaně na různých automobilech ke spokojenosti.
Normálně bych to standardizoval jako tzv. "Coresův" test ;)