Robo96 píše:david323 píše:riderhenry píše:Vím, že minimálně některé verze mají v Japonských verzích posunutý omezovač, tak mě napadlo si to zjistit a podívat se na to. S MaximWorks svody totiž jednotka utne motor pravděpodobně ještě před vrcholem výkonu, na rozdíl od sériového výfuku.
ano to je pravda tato by mala tocit nieco okolo 7200 az 7500 nemam to odskusane kedze automat preradi skorej
vytoc motor na neutrale ci to pojde az na 7500, ci to nejde s automatom?
Destructor píše:Omlouvám se za spam inzerátu, ale pro upřesnění.
Jednotka s omezovačem v 7500 má kód BP5A. Pokud ji má auto originálně pozná se to podle budíku otáčkoměru, kdy červené pole začíná až v 7500 a ne v 7200 jako v normální verzi a budíky mají nulu na šesté hodině ( originál cca na osmé). Mám ji měněnou v autě a krom těch 300 otáček se nic nezměnilo. Akorát to víc žere...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 112 návštevníků