@vhml
Kdybych řekl, že jsem poznal změnu, tak bych kecal, jestli tam nějaká je, tak fakt nic znatelného. A jestli mi teď auto dává o 3 koně víc, tak bych musel být válcová zkušebna, abych mohl říct, že jsem poznal rozdíl.
Snad jen si víc dávám záležet na meziplynech, protože tehdy je výfuk slyšet asi nejvíc
@TomHorn
Sorry, střelil jsem ty kW od oka, 16 koní je správně, kW má být 12. Ve videu přímo říkal: "
That's about sixteen horsepower more than I was getting before," to je to podstatný. Ani nevím, proč jsem tam psal i ty kW...
@Pavel260
Nikdo a ani já to tak nemyslel. Spíš mě tak napadlo, že když existuje koncák Cobalt, kterej špatnej určitě není a nestojí majlant, jestli nebudou i podobný svody za podobně pěknou částku - furt objevuju něco novýho, co se mi líbí
Cobalt svody jsou za £342, s poštovným ve Vánoční slevě by se daly pořídit za nějakých £315 (11.300 Kč) i s dopravou, to konec konců není nijak přemrštěný. Ale jak píše MacTeine, NBfl svody jsou údajně už docela dobrý, takže tam není tolik prostoru ke zlepšování.
A hlavně třeba zrovna já nejsem ani zdaleka v pozici, kdy bych víc výkonu, než mi 1.8 dává, potřeboval. A možná ani nebudu, dokud nezavítám na okruh
lepší zrychlení v přímce by bylo super, ale bez toho se obejdu, trhat asfalt prostě nepotřebuju. Navíc jsem sám už poznal, jak málo stačí k neštěstí a když to řeknu blbě, čím víc výkonu pod kapotou bude, tím méně plynu bude ke stejnému neštěstí stačit, takže stejně jezdím skoro všude tak, že současnej výkon využívám naplno asi 0,1% času za volantem Majdy.