Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod Mike » 01 úno 2016, 23:44

No to samozřejmě ne. Ale na bežný ježdění ten motor funguje báječně. A i já můžu potvrdit, že dramatickej rozdíl, ve chvíli kdy jsou ty motory rozmotaný, se mezi 1,6 a 1,8 nekoná.
Naposledy upravil Mike dne 02 úno 2016, 11:26, celkově upraveno 2
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod drzko » 02 úno 2016, 00:43

Mam nbfl a nestihal som 10AE co ma kamos a to mal len vymeneny cat original novy od mazdy..takze kup kludne NB, vymen cat a budes mat viac koni ako bezna nbfl..a urcite to nebude stat 60 tis. :D
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod AndrewG » 02 úno 2016, 00:54

problémom u VVT motoru je to ako je naladený z výroby.
z výroby sú to ubode 4kw rozdiel a moźno ani to nie...
pri montáži riadiacej jednotky a dobrého odladenia to vie byt 10koni a az okolo 15Nm prakticky v celom spektre otácok, oproti motoru s BP4W hlavou...
mala to na stranke buď maruha alebo flyin miata alebo niekto takýto....
každopádne, myslím že ako pri NA tak aj u NB to mazda vymyslela "sikovne" tým, že silnejšie 1.8 zabila ťahším prevodom, takisto ako s vačším a ťahším zotrvačníkom, čo je asi hlavný dôvod prečo majú obe autá rovnaké dynamické parametre, dá sa povedať
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod Ricardo » 02 úno 2016, 01:46

Mike píše:Nemám zase zkušenost s 1,8 bez vvt, ale moje 107kw jede dole překvapivě dobře. Ochotně roztáhne na rovině pětku ze šedesáti. Takže pokud se nikam nehonim, tak se dá jet pořád na pětku (uznávám, je to poněkud extrémní příklad)...krom akcelerace v kopcích samozřejmě...


MIKE ty jsi to vystihl presne, nejde mi o ty 4kW, ale o to, ze nbfl by mela mit promenlive casovani ventilu (tomu dekujes za to roztazeni ze 60tky na petce), a navic se mi vic libi interier. Chapu ze kdyz koupim levnou mazdu, tak do ni neco nasypu. Jen bych nechtel koupit nejakou totalku, utopenou, nebo krivou. S tou co mam ted, to bylo stejne, az v servisu zjistili, ze zadni brzdy nebrzdi takze nove brzdy + 17 kola musely taky pryc, svicky denso iridium + olej, filtry, nastrik dutin, jinak naprosta spokojenost. No a chutovka byla, kdyz se mi pri jedne ceste do prace z kopecka odpalil kabel z baterky, protoze byla spatne uchycena a dotkla se kastle, mel jsem stesti, ze jsem nejdrive nezabil a pak neodesla ridici jednotka, nebo ze treba nechytlo cele auto, jak to tam jiskrilo... Ale ted je to muj milacek ;)
Naposledy upravil Ricardo dne 02 úno 2016, 13:00, celkově upraveno 1
Ricardo
 
Příspěvky: 47
Obrázky: 2
Registrován: 06 dub 2014, 22:25
Bydliště: Kladno

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod noose » 02 úno 2016, 09:25

Sedrik píše:
vojtiiisek píše:Myslis ze poznas 4kw? :roll:


Aniž bych si chtěl kazit případného kupce - nemyslím si, že jakákoliv NBfl má dnes 107 kw :) Auta stárnou a popravdě by mě zajímalo, kolik ta moje reálně má.

Už jsem to jednou psal - jak budeš rychlej v MX-5 NB závisí pouze a jenom na řidiči (a pneumatikách :)). Vždycky, když jsem se někde honil s 1,6kou, tak jsem stíhal tak akorát (protože jsem nic moc řidič).


Moji se kone neztracej, ale pribyvaj :D

NA 1,6 '97 - v serii
Přílohy
tapatalk_1454397575093.jpeg
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod Mike » 02 úno 2016, 11:27

drzko píše:Mam nbfl a nestihal som 10AE co ma kamos a to mal len vymeneny cat original novy od mazdy..takze kup kludne NB, vymen cat a budes mat viac koni ako bezna nbfl..a urcite to nebude stat 60 tis. :D

Tam bych řek, že bude mít ještě velkej vliv ta špjazka se šesti kratšíma kvaltama
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod m8rinek » 02 úno 2016, 11:38

Jenže 6q má zase nepříjemně dlouhej SP...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod Mike » 02 úno 2016, 11:46

Já měl za to, že ve finále jsou 1-5 kratší a šestka podobná jako pětka...ale to je fakt jenom dojem
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod vhml » 02 úno 2016, 11:50

Spolu se stálým převodem je jednička a dvojka stejná jako u pětikvaltu a všechno ostatní je delší ( byť lépe naskládané )
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Mazda mx-5, NBfl 107KW - koupim

Příspěvekod jagy » 02 úno 2016, 12:00

6ti kvalt je super s prevodem 4.1, pak uz to vcelku i jede. Za me nejlepsi uprava...
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

PředchozíDalší

Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 návštevníků

cron