vhml píše:Neskromně uznávám, že moje podložky jsou skutečně nejsnažší volba Stačí jen říct o kolik chceš auto výš a jestli obě nápravy o stejnou hodnotu.
Nemusíš laborovat s nákupem jiných pružin, které si po pár kilometrech stejně sednou na jinou výšku.
TeeJay píše:Na zvednutí auta budou podložky od vhml lepší volba než pružiny, protože to jejich -25/30/35 bych bral hodně s rezervou. A o Eibach pružinách na NB jsem ani nic dobrého neslyšel, jsou měkčí a s měkkými krátkými pružinami půjdeš na dorazy.
Robo96 píše:TeeJay píše:Na zvednutí auta budou podložky od vhml lepší volba než pružiny, protože to jejich -25/30/35 bych bral hodně s rezervou. A o Eibach pružinách na NB jsem ani nic dobrého neslyšel, jsou měkčí a s měkkými krátkými pružinami půjdeš na dorazy.
dovolim si nesuhlasit, mekci ako co? seriovy? sportive? vymenil som sportivkove pruziny za eibach pruziny a na dorazy rozhodne nechodim a maksie tiez niesu ale stale je do v relativnych medziach komfortu. Auto si sadlo o nejakych 27mm +/- 10%
ale urcite bude rozdiel medzi starou strunou ktora ma nalietane 200k a novsim kuskom.
vhml píše:Pružinama ovlivníš komfort pramálo. Spíš než tvrdou pružinou zabiješ komfort pružinou měkkou a krátkou kdy to chodí na dorazy a jsou z toho nepříjemný rány do zad. Z toho jsem teď nešťastnej já, kdy mám vzadu sériový tlumiče a i přes 2cm podložky to prostě nestačí aby to netlouklo ( ale to se bavíme střelbě na silnici 3.třídy )
Jinak řečeno pokud jsou jakékoliv snížené pružiny na Miatě v kombinaci se sériovejma tlumičema ( a vylítanejma Bilsteinama ) tak 90% problémů je že to chodí na dorazy. Tuplem na NAčku, který je má řešený ještě blbejš než NB.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 245 návštevníků