Stránka 3 z 17

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 08 bře 2017, 13:00
od TeeJay
X design od Cibula jsem minulý víkend viděl přímo na autě, vypadá skvostně, kvalita prvotřídní a do auta šel prý snadno :)

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 08 bře 2017, 14:05
od whisper
Má ten základný Cybulácky, čo sa tu robil GB na to. Ja mám Carbing z Japonska - vyzerá byť vyšší a strechu zavriem. Možno hardtop by som na auto kvôli tomu nevedel dať, neviem. To bol len poznatok z toho, čo som videl na NB (ja mám NA).

Niekto tu písal o "muchách" v ohyboch - ako písal Pavel, už máme novú ohýbačku, nemal by byť žiaden problém s ohybmi. Lukáš sa príde vyjadriť k tým zvarom, resp. jeho robote vs. Cybul, nech sa tu neriešia len dohady a amatérske domnienky.

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 08 bře 2017, 23:36
od AndrewG
Samo rozdiel je v tom ze carbing je tak o 10cm viac v predu. Preto moze byt aj vyssie. To iste je aj harddog - pozri si rozmery harddogu pre HT a pre softtop :) takze vsetko dobre prinasa aj nieco zle

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 12 bře 2017, 15:25
od yntelygent
Servus pani, planoval som sa sem prist vyjadrit ale bohuzial az teraz som sa k tomu dostal. Najprv by som sa vyjadril k tym ohybom z prvej varky. Ide o uplne nedoladenu a nedonastavenu ohybacku (v tej dobe sa z nej viac dostat nedalo), preto po prvej varke presla updatom. Ide viacmenej o esteticku zalezitost a co sa pevnosti tyka, si myslim ze je to stale najpevnejsi prvok na aute a pri prevrateni na strechu povoli cokolvek ine (mozno aj podlaha a ram preleze skrz - joke) skor nez ram samotny. Dalej by som sa chcel vyjadrit k polemike o spracovani. Neviem kolko tu mame zvaracov, metalurgistov a ludi z obdobnej brandze ale v motorsporte sa ramy ako aj ostatne ci uz bezpecnoste alebo doplnkove prvky zvaraju prerusovanym zvaranim teda mincovanim. Cybul zvara vkuse coz je rychlejsi a lacnejsi sposob. A je uz len vec vkusu, aky typ zvaru sa koncovemu uzivatelovi paci. Dalej by som sa chcel vyjadrit k tvrdeniu, ze by moje zvary nepresli vizualnou kontrolou (aj ked teda len z fotiek). Ramov ci kompletnych siluiet mam za sebou uz par. Konkretne v Brne prvy bola hned silueta lotus exige (kopia gt3), ktora nasledujucu sezonu v Brne burala (mozno niekto pamata 12h LeBrno), zakruta za cielovou rovinkou pri ktorej narazova rychlost o stenu bola niekde nad 100km/h - pilot odisiel po vlastnych a s usmevom na tvari, auto zohnute na banan a po kompletnom rozobrati sme nenasli ani jeden co i len naprasknuty zvar na rame. Vsetky trubky natiahnute bez jedinej praskliny - tolko z praxe. Dalej sme robili siluetu pre cz a eu autokrosovy pohar hondu civic pre Dusana Horcicku pri ktorej stavbe nam konzultovali viaceri komisari, ziadny z nich nemal jediny problem so spracovanim. Dalej to boli rady bezpecnostnych ramov do x seriovych aut, ale to tu nejdem rozpitvavat. Teraz pracujem v Bratislave, mame dokoncenu zavodnu buggy na Cross Country Rally, a 2 ramy s novou ohybackou. Ohyby su krajsie, maju vacsi radius a ziadne stopy po ohybani - proste krasa. Ako to uz byva zvykom pri stavbach zavodnych aut, tiez ma tu chodi konzultovat (citaj buzerovat), komisar z FIA/SAMS a ma velmi pozitivny feedback na moju pracu, dokonca chce pomne ram do jeho auta. A co sa uz estetiky a urovne spracovania tyka - hodim sem nejake detailne fotky a nech si uz nazor spravi kazdy sam. :)

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 12 bře 2017, 15:48
od Tosh1983
Super, moc hezká práce. Jak jsem psal předtím, nechtěl jsem soudit z fotek, a už vůbec ne z fotek nalakovaného rámu, kde jsem si musel hodně přiblížit svar, abych vůbec něco viděl. Svary na nových fotkách vypadají naprosto super. Nejsem svářecí technolog nebo inženýr, takže různé druhy svařování nemám v malíku. Jsem pouhý defektoskopář, takže můžu posoudit svar z vizuálního hlediska, případně z dalších zkoušek (magnet, penetračka, rentgen). Informace o mincování v motorsportu je pro mě naprosto nová a děkuji za ni. Ani tu metodu neznám.

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 13 bře 2017, 14:13
od tomas93
Měl bych o rám zájem - klasika bez harness baru. Jde zajistit i lakování (klasická černá)? Ideální by to pro mě bylo v květnu ;)

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 13 bře 2017, 16:53
od whisper
Ak sa nájde aspoň 6 záujemcov, rád by som spravil GB a práškovú čiernu farbu by som vybavil tiež. O kvalite už snáď nikto nemá pochybnosti, ak náhodou hej, pýtajte sa. Kto by mal záujem, dajte vedieť sem do témy, nech máme prehľad a môžeme sa do toho pustiť.

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 15 bře 2017, 10:44
od h.k.error
Hlásím se jako další zájemce. Pokud harness nijak nepřekáží sedačce v posunu až na doraz, tak včetně harnessu. "Dělá se i v černé?"

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 15 bře 2017, 12:08
od whisper
Harness bar neovplyvňuje sedačky ani stechu.... "práškovú čiernu farbu by som vybavil tiež" ;)

Re: Nabídka výroby: Rámy

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2017, 19:43
od whisper
Aktívne kolo group buy

Ahojte,

tak idem dať vyrobiť ďalšie rámy - záujemcovia prosím hláste sa mi tu v téme, nie cez SZ, ďakujem. Ako môžete vidieť o kúsok vyššie, zvary sú na profi úrovni. Vyrábať ich bude Lukáš, ktorý je momentálne už aj komisárom SAMŠ (Slovenská asociácia motoristického športu), takže dovolím si povedať, že lepšiu kvalitu u nás nezoženiete.

Cena bez farby vrátane spojovacieho materiálu je 6600Kč / 249€, resp. s harness barom 7100Kč / 268€. Viem zabezpečiť čierny práškový lak za 490Kč / 18€. Dopravu ešte zisťujem, ale očkávam okolo 400Kč. Dodanie cca do jedného mesiaca - závisí od toho, ako rýchlo sa nazbiera aspoň 5 záujemcov. V prípade akýchkoľvek otázok sa pýtajte.

Ďakujem.
Samo

---------------------------

Píšte sa do zoznamu jeho skopírovaním a pridaním svojho mena:

1. Samo
2.
3.
atď.