Ano, mokré a přece suché!
Tak technicky vzato každý aspoň trochu smysluplně přidaný kus materiálu asi zvyšuje tuhost karoserie, že? Otázka je o kolik, jestli má šťastný majitel takto vylepšeného vozíku šanci to poznat. Ale placebo efekt je přece taky příjemný a hlavně ty viditelné přídavky jsou tak kůl! Těžko odolat.
Uvědomme si, že MX5 byla na rozdíl od mnoha kabrio s uřezanými střechami už konstruovaná jako otevřená. A mazdí technici určitě věděli co dělají. Takže pokud výrazněji nepřitvrdíte podvozek (pružiny,tlumiče,dorazy, stabíky), domnívám se, že tuhost sériového provedení je dostatečná, dokonce i u NA. Na měkce naladěný sériový podvozek bohatě. A ztrátu tuhosti (a bezpečnosti) jako následek shnilých nosníků a prahů taky žádnými výztuhami nedoženete.
Jiná situace nastane samozřejmě u výrazněji přitvrzených podvozků, tam je smysluplné vyztužování šasi jednoznačně zcela na místě, protože namáhání pak jde nahoru.
Takhle to aspoň vidím já.