Re: K: výstuhy na NA
Napsal: 24 úno 2018, 01:26
Aj napriek tomu, že s väčšinou súhlasim, musím trochu oponovať, viezol som sa napr v NB s rôznymi úpravami a naozaj to bolo auto o poznanie tuhšie. Na pekných cestách rozdiel nepoznať, ale ak som prešiel nejakú nerovnosť hneď bolo cítiť že auto sa toľko nechveje, a o to mi práve ide, aby tie rany od cesty bral podvozok a nie karoséria.
NO a práve tá efektivita rôznych výstuh ma zaujímala, je napr. pekné mať rozpernú tyč pod kapotou, ale asi ak nie je uchytená aj k firewallu, tak to nebude tak efektívne atď.
Tie raily ako som písal, nerád by som robil diery do podlahy, ak je možné tú tuhosť nahnať inak. Ak ale nebude iné vhodné riešenie, resp. sa nájde niekto s rovnakou NA ako ja na sériovom podvozku ale s railami a budem mať z toho jednoznačne lepší pocit, tak do nich pôjdem...
Problém týchto úprav ale je ten, že je to všetko len o "pocitoch", a tie sa tu bohužiaľ na rovnakú úpravu diametrálne líšia.
NO a práve tá efektivita rôznych výstuh ma zaujímala, je napr. pekné mať rozpernú tyč pod kapotou, ale asi ak nie je uchytená aj k firewallu, tak to nebude tak efektívne atď.
Tie raily ako som písal, nerád by som robil diery do podlahy, ak je možné tú tuhosť nahnať inak. Ak ale nebude iné vhodné riešenie, resp. sa nájde niekto s rovnakou NA ako ja na sériovom podvozku ale s railami a budem mať z toho jednoznačne lepší pocit, tak do nich pôjdem...
Problém týchto úprav ale je ten, že je to všetko len o "pocitoch", a tie sa tu bohužiaľ na rovnakú úpravu diametrálne líšia.