od PetrH » 01 říj 2018, 23:58
Brzy sundam inzerat ze Sportovnich vozu, protoze Mazdu zazimuji a na prodej bude zase az na jare.
Pres zimu necham inzerat viset zde, kdyby nekdo hledal MX-5ku na dalsi sezonu:
Rok výroby: 2000, Najeto: 146 500 Km, Výkon: 110 kW (150 koní), Zdvihový objem: 1840 ccm
Mx-5ku jsem koupil od kolegy z Německa v roce 2013 s najetými cca 140 tisici km. V roce 2014 (se 145 tis. km) začala dvouletá renovace rozebráním celého auta, šel ven motor, interiér, nápravy. Opravily se přední nosníky a celá karoserie, zrepasoval se podvozek a brzdiče. Mazda dostala nové děrované kotouče Zimmerman, pancéřované brzdové hadice, ložiska, všechny stabilizační tyčky, komplet čepy, výškově stavitelný podvozek TA Technix, komplet nerez svody a výfuk od IL, sportovni nerez katalyzátor Schultz s vyšší průchodností, karbonové sání Simota s nasáváním vzduchu dole na nárazníku, 10mm kabely, iridiove svíčky, nový alternátor, všechny trubky na řízeni v mědi, na převodovce manžety, na kulise nová manžeta. Dále nový světlý interiér, přečalouněný volant, pravé ořechové dřevo a na zakázku šité kožené sedačky v kombinaci s alcantarou. K tomu nová světlá střecha, 6 vrstev laku Pinien Green (3 vrstvy metalízy a 3 vrstvy bezbarvého laku), JPN Airbrush zpětných zrcátek, rozleštěná všechna světla, nové čelní sklo, kola XXR 16" a pneu Toyo Proxes. MX-5ka dostala centrální dálkové ovládání s alarmem, dodatečnou izolaci na utlumení dveří, repasi pojezdů oken. Po renovaci již nikdy auto nejelo v dešti, pouze za pěkného počasí a celkem najelo za 2 roky cca 1000 km.
Naposledy upravil
PetrH dne 12 říj 2019, 20:10, celkově upraveno 8