Stránka 1 z 3

K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 11:42
od holda
Koupím samosvor z NBčka s poměrem 4.1, ideálně torsen, případně pokud ho někdo dokáže zajistit, budu rád za tip. :-)

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 11:46
od Fernie
ty víš, že chceš šestikvalt a 3.6... :-)

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 12:09
od holda
Tak kdyby bylo nějaký takový hezký kombo k dispozici, tak by se to taky dalo. :-) Ale primárně sháním jen svor 4.1

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 12:10
od TeeJay
Určitě chceš šestikvalt a 4.1 Torsen. Kdyžtak SZ, můžu pomoct.

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 30 říj 2018, 22:51
od Tuleň
Tak 3,6 nebo 4,1? :D

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 09:35
od Robo96
sestikvalt nechces.. 5 je lepsi :D

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 12:10
od holda
Děkuji za podněty, pro moje použití by vyhovovalo leda pětikvalt s difem 4.1, nebo případně kombo šestikvalt a 3.6, ale to je mírně komplikovanější a nevim, jestli to vůbec využiji. Nestavím závoďák, ale zábavný výletní stroj. Takže primárně sháním torsen 4.1 :-)

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 12:37
od Renee
Hele přechod z 4.3 na 4.1 není nic moc, ztratí to kus zábavnosti stran radostného motoru, samozřejmě samosvor zas přidá jiný kus radosti jinde.
Já tak odjezdil sezónu a teď přecházím na 4.1 a šestikvalt, tak uvidím.
Důvěryhodný zdroj jinak tvrdí, že 3.6 se šestikvaltem je pocitově podobné jako 4.3 s pětikvaltem plus šestý stupeň.

Když budeš měnit diferák tak stejně musíš vyměnit i kardan a poloosy a kolečko náhonu tachometru, takže jediná komplikace kterou k tomu přidá výměna převodovky je finanční :D

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 13:20
od Tuleň
OT:Jen pokud chápu dobře. 3.6=víc do síly a 4.3=víc do rychlosti?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Re: K: samosvor NB 4.1

PříspěvekNapsal: 31 říj 2018, 13:22
od m8rinek
opačně...