Stránka 2 z 2

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 10:08
od david323
Robo96 píše:
david323 píše:
riderhenry píše:Vím, že minimálně některé verze mají v Japonských verzích posunutý omezovač, tak mě napadlo si to zjistit a podívat se na to. S MaximWorks svody totiž jednotka utne motor pravděpodobně ještě před vrcholem výkonu, na rozdíl od sériového výfuku.


ano to je pravda tato by mala tocit nieco okolo 7200 az 7500 nemam to odskusane kedze automat preradi skorej


vytoc motor na neutrale ci to pojde az na 7500, ci to nejde s automatom?



Mozno by to islo ale auto nebudem trapit,hodlam si ten motor nainstalovat a odskusat na manuale minimalne sa to oplati lebo ma 96000km a ostre vacky

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 11:05
od Destructor
Omlouvám se za spam inzerátu, ale pro upřesnění.
Jednotka s omezovačem v 7500 má kód BP5A. Pokud ji má auto originálně pozná se to podle budíku otáčkoměru, kdy červené pole začíná až v 7500 a ne v 7200 jako v normální verzi a budíky mají nulu na šesté hodině ( originál cca na osmé). Mám ji měněnou v autě a krom těch 300 otáček se nic nezměnilo. Akorát to víc žere...

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 13:23
od david323
Ma to vymenene budiky pretoze to bol import do uk

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 13:25
od david323
Destructor píše:Omlouvám se za spam inzerátu, ale pro upřesnění.
Jednotka s omezovačem v 7500 má kód BP5A. Pokud ji má auto originálně pozná se to podle budíku otáčkoměru, kdy červené pole začíná až v 7500 a ne v 7200 jako v normální verzi a budíky mají nulu na šesté hodině ( originál cca na osmé). Mám ji měněnou v autě a krom těch 300 otáček se nic nezměnilo. Akorát to víc žere...


Myslis takto nejako?

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 13:39
od Destructor
To je ona :)

Re: Japonska NB na diely

PříspěvekNapsal: 04 pro 2018, 12:07
od Mato
SZ :)