Stránka 30 z 33

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 04 říj 2017, 15:00
od hroche
Renee píše:Není to úplně Praha ale v Hostivici Pneu Malík... Hned za prahou, co by kamenem dohodil.


asi tak taky můžu doporučit už jsem tam byl několikrát

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 04 říj 2017, 20:38
od Cromoly
Taky tak :-)

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 15:31
od Stone7558
tak jsem volal s malíkem a tvrdil mi, že nejlepší geo i když se jezdí na okruhy je ta sériová (od výrobce), tak zase nevim :D

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 15:34
od TeeJay
Tvrdit si může co chce. Geometrie se nastavuje podle stylu jízdy a potřeb řidiče, neexistuje žádný "nejlepší" nastavení, který bude perfektní na všechny podmínky, do města i na okruh :D
Doporučuju nastudovat co je k čemu dobré a vyzkoušet třeba i víc různých nastavení.

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 16:23
od Renee
Samozřejmě že nejlepší je sériová, přece inženýři v Horišimě asi věděli co dělali.
Ale třeba někdo chce auto víc přetáčivé, než ti inženýři původně zamýšleli.

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 16:37
od froxic
Taky ty hodnoty vychází z použitých pneumatik, podotýkám v té době. Každopádně souhlasím s tím, že každý jezdit jinak a chce to nastavit dle sebe. Kromě geo udělá hodně i nastavení stabilizátorů.

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 17:39
od Robo96
opravim ta, kazdy jazdi inak ale chce to nastavit podla niekoho z netu :D

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 18:09
od jarka
Stone7558 píše:tak jsem volal s malíkem a tvrdil mi, že nejlepší geo i když se jezdí na okruhy je ta sériová (od výrobce), tak zase nevim :D

A pak je taky úplně nejlepší jezdit na okruhu tlaky v pneu doporučené výrobcem :D .

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 18:29
od Stone7558
jarka: jj to je fajn :D btw. jakej tlak bys doporučil pro běžný silniční gumy 195/50 r15 na 7j rávku. Mimo okruh tam dávám 1,9 a na okruhu po zahřátí si myslíš kolik by tam mělo bejt? :-)

Re: Geometrie

PříspěvekNapsal: 10 lis 2017, 22:14
od jarka
To je stejný jako z geo, není jednoznačná odpověď - tlak takový, aby se k daný geometrii rovnoměrně zahříval celý běhoun a guma se v zatáčkách moc nebortila. A podle gumy to může klidně oscilovat +-0.2b jako nic (po zahřátí). Chce to zkoušet, měnit a testovat. Rozhodně není nastavení od výrobce nějaký ideál, je to prostě stav, při kterým auto funguje pro maminu na nákup i pro pouličního racera :) . Tovární hodnoty bych použil jako startovní.