NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod LordJames » 19 úno 2013, 15:12

Ted sem rychle projel ty inzeraty...myslim si, ze za tu 10th AE stoji za to si par penez priplatit, jestli se rozhodnes pro NB. Na ty prvni modry mi nesedi, ze na blatniku nema odznacek 10th AE.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 19 úno 2013, 15:16

v tom pripade si musim jet vybrat v zime dokud je snih, jinak ctyrstopou nepoznam :lol:
koukam ze tu jasne uprednostnujete 10th AE
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod cavan » 19 úno 2013, 15:18

ja len k tomu kufru.. nie je to sice moja osobna skusenost, kamos siel 2 roky dozadu do spanielska, zbaleny na 3 tyzdne a bez ziadneho nosica.. podotykam ze siel s holkou.. ako sa mu to odarilo neviem.. ja by som to tiez rad videl nazivo, ale urcite sa to da.. ide o to mat so sebou len to co naozaj potrebujes. a kreditka sa uz do auta snad nejak vlezie.. :P

k dovozu, ja som moju priviezol po vlastnej ose pred par mesiacmi, trasa BA stuttgart a spat vysla 300€ (palivo pre 1 auto tam, 2 naspat), prevozky som vyjednal v cene auta.. papierovacky neviem kolko u vas stoja, ale ja som v nasej bananovej republike dal skoro dalsich 1000€ aby som ju mal na papieroch, zapocitana aj STK, EK a KO..

a 10th anniversary ma podla mna vyhodu ze ma 6kvalt (a samozrejme ze je to limitka), otazne je ci ho az tak vyuzijes.. mne sa napriklad ale nepaci ten modry interier, nevidel som ho ale nazivo.. ale to je uz vec vkusu.. ;)
Naposledy upravil cavan dne 19 úno 2013, 15:27, celkově upraveno 1
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 19 úno 2013, 15:25

a to mel kamos NA?
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod cavan » 19 úno 2013, 15:28

nie nie.. NB.. r.v. '98
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod Vavris » 19 úno 2013, 15:33

LordJames píše:Ted sem rychle projel ty inzeraty...myslim si, ze za tu 10th AE stoji za to si par penez priplatit, jestli se rozhodnes pro NB. Na ty prvni modry mi nesedi, ze na blatniku nema odznacek 10th AE.


AE mají znáček jen na řidičově straně...


A jinak, že bys nepoznal čtyřstopé vozidlo se neboj, to jde poznat na první pohled :) Koupit zle bořenou Miatu imho může jen naprostý laik a ještě s kopou smůly. Když je z toho rohlik, tak to de blbě srovnat, tudíž se s tím bude málokomu chtít srát, navíc ještě, když to bude mít potenciálně nejistý výsledek. Když jde bez problému zapnout střecha, tak je to auto na 95% rovné.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod LordJames » 19 úno 2013, 15:41

Aha, můj fail, díky.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod Mike » 19 úno 2013, 15:43

Ale zase třeba pozor na novou střechu nebo střechu, která trávila většinu času složená, protože auto bylo v garáži. Taková může jít zapnout ztuha, ale na každý straně podobně ztuha...i když to je taky otázka, protože na těch pantech jde myslim nastavit nějak tuhost - v tom se případně nechám opravit.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod riderhenry » 19 úno 2013, 15:47

Znacek 10AE mit nemusi, moc toho nevydrzely a jelikoz stoji novy strasne penize, plno majitelu se na to asi vykaslalo. Osobne bych spis nez 10AE mozna priplatil za nejake NBfl s vetsimi brzdami... Ale nemam prehled, kde se pohybuji ceny - zase za nejaky extremni rozdil to nestoji.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod cavan » 19 úno 2013, 15:57

Mike píše:...protože na těch pantech jde myslim nastavit nějak tuhost - v tom se případně nechám opravit.


ak myslime obaja na to iste, tak hej, nastavuje sa tym zaroven "tesnost strechy", resp ako daleko je strecha od ramu okna. niekde to tu bolo aj riesene..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 návštevníků

cron