cafe-racer píše:mx-5nd2.0 píše:To si asi neviděl cenovku Jaguaru s méně hezkou barvou a motorem, který je sice silnější, ale až po chvíli
anebo dalších značek.
Neboj, konkurenci mám zmáklou a RF je prostě příliš ambiciózní projekt. Svoje zájemce si určitě najde, ale bude jich málo. Kdo chce tu "ryzí" Miatu , má k dispozici auto o 300k levnější. Za 900 tisíc už je konkurence velká (obecně na poli sporťáků) a už musíš konkrétně chtít roadster s pevnou skládací střechou, abys skončil právě u Mazdy. Přihoď 300 tisíc a jezdíš Mustangem GT, pročež tvým největším problémem budou ucpané sací klapky Miatama co vcucneš při rozjezdu na světlech
Kdoví, třeba se spletu a RF přepíše dějiny...
Pleteš se moc já mám MX5 2.0 ND v top výbavě a konkurence není na dosah. To jsem si sakra prověřil a ozkoušel. Mustang je právě něco úúúúúúúplně jiného. Než se s Mustangem rozjedeš, já už jsem doma. Na okreskách bys musel v Mustangu potkat Stiga, aby měl koule jet pilu (dtto ten Jaguar). Oproti tomu honit MX5 zvládne po čase každý. A opravdu srovnatelná lehčí auta, jako BMW, Mercedes nebo Porsche začínají opravdu někde jinde. Takže Mustang i ten Jaguar se sice opravdu dají koupit jen o chlup dráž. Ale to je v základu a je to o úplně jiné filozofii. Spíše o prezentaci a dospělosti.
To se pak spíše bavíme o filozofii a tu na kusy vyhraje 4 místné dieslové BMW. Má vše co je třeba krouťák, 4 místa a je to BMW
Stejně tak se moc nesejdou lehkonohé a auta a těžkolitrážní (no dnes už pomalu spíše oturbováni) obři.
MX5 RF je pro ty, co chtějí lehkonohou MX5, ale bojí se plátěné střechy. A prodeje poslední plechové střechy ukázaly, že jich je dost. Podle mě jediný mínus pro tento typ klientů budou jen 2 sedačky.