Stránka 92 z 93

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 10 dub 2018, 18:36
od Marfil

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 11 dub 2018, 10:40
od dopr
no to zni dobre, pokud se dostane i na Evropu :)

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 11 dub 2018, 12:54
od Robo96
ak to budu posudzovat z hladiska mnozstva swapov za silnejsie motory usa vs. eu, kde v amerike mozu a v eu nie, tak sa to k nam asi nedostane :D
ale ak by to bumpli aspon na 200 klokanov, tak uz by to stalo za predaj oblicky :D

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 11 dub 2018, 14:25
od Bro
Co si myslíte o použítí dvouhmotovyho setrvačníku, který tam prej má bejt?

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 11 dub 2018, 16:46
od Winie
To mi přijde jako největší hovadina co tam mohou strčit. Je to čistě komfortní prvek, který do sportovního auta nepatří podle mě. Ale na druhou stranu bude prostor pro upgrade :lol:

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 12 čer 2018, 21:31
od Marfil
Silnější motor je už realita:
https://bit.ly/2t3HF9M

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 13 čer 2018, 10:28
od buteo
No vida, Mazda to dokáže i v éře litrových tříválců a baterek! Ale jak dlouho to vydrží proti ekoterorismu?
Další odkaz tady:
https://www.novinky.cz/auto/474829-mazd ... motor.html

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 17 říj 2018, 09:31
od tomybandit

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 22 pro 2018, 19:37
od Visno71
Ahoj chlapi, začínam uvažovať o ND 2.0 184ps. Chcem sa opýtať hlavne majiteľov, Aké máte skúsenosti s ND? Jazdím NC, zatiaľ som veľmi spokojný, ale chcel by som trochu modernejšie.

Re: Nová generace ND...?

PříspěvekNapsal: 24 pro 2018, 09:12
od KarolKo
Visno71 píše:Ahoj chlapi, začínam uvažovať o ND 2.0 184ps. Chcem sa opýtať hlavne majiteľov, Aké máte skúsenosti s ND? Jazdím NC, zatiaľ som veľmi spokojný, ale chcel by som trochu modernejšie.




Tři roky jsem měl NC dvoulitra (z r. 2006), v srpnu jsem přešel na NDčko 2,0 Revolution Top 160 koní. S NCčkem byla spokojenost, teď maximální spokojenost. NDčko je asi o 100 kg lehčí, takže je hbitější, má výrazně lepší podvozek, nenaklání se, ještě jednodušeji se shazuje a natahuje střecha, velký rozdíl ve spotřebě - při výletním způsobu jízdy (kolem 100 km/hod.)jsem s NCčkem jezdil 6,5 - 7 litrů, teď s ND při tom samém způsobu jízdy mám spotřebu podle počítače 5,4 l a je tomu tak i ve skutečnosti (na 550 km jsem dotankoval do plné nádrže 30 litrů). Zdá se mi, že je v létě i výkonější klimatizace. Obrovským plusem proti mému bývalému NC jsou recaro sedačky s alkantarou (dávají se jen do nejvyšší výbavy Revolution Top), tady bylo asi nejslabší místo mého NCéčka (měl jsem červenou třetí limitovanou sérii - č. 1346 z vyrobených 3500 kusů) a sedáky z červené kůže byly nepohodlné jak kvůli materiálu, tak i tvarem. Je ale třeba počítat s tím, že je NDéčko vevnitř trochu menší, někdo mluví o stísněném prostoru. Jeden den jsem měl doma obě, tak jsem měřil - na šířku uvnitř v podstatě stejné, vzdálenost od horní hrany rámu předního skla k horní hraně ochranného oblouku je ale o celých 10 cm u NDéčka menší. Hned jsem si ale zvyknul. Já byl s NC taky spokojený, ale NDčko je - pro mě - hodně povedené a i hezčí a jsem rád, že sjsem do něj šel.