NB jako jediné a celoroční auto?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Jaco » 12 úno 2013, 11:51

ZIZU: Dovezt odkud, kdyz byla v CR? Jo, ale musim se vejit do 90 i s dovozem z D, takze vlastne do cca 3 tisic eur za auto jako takove. A o tom pochybuju :D

cavan: Je vubec znatelny rozdil mezi tim, kdyz mam LSD a nebo nemam? Jestli to poznam na okruhu po celym dnu srovnavani, to je mi celkem fuk. Jde mi o normalni okresky, jestli jde treba bez LSD hur do driftu na mokru nebo tak neco. Proste nejakej smysluplnej rozdil :)

Mike: Jo, taky doufam, ze se dockam toho, az mi bude vlát šála jeste pet metru za autem jako za starejch casu kabrioletu :D Jestli se da bez strechy jet 110 nebo 130 uz mi tak nesejde, to uz jsou docela normalni rychlosti :) Jo, ale 7er vs 5er uz je vylozene na proplesknuti :D I kdyz je pravda, ze v 5er mam najeto taky par tisic a ze by to byl zrovna vzor proplouvani nerovnostma, to neni.. Na okreskach to cloveka docela vyklepe a to je tam seriovej podvozek. A taky jsem to s nim prezil nekolikrat na hory do Rakous a bez retezu. I kdyz ma teda tezsi zadek a bylo nalozeny. Nebyl problem (narozdil od vsech MB, ktery koncily s tocicima se koleckama tam, kde jsem s 5er teprve zjistil, ze je nasnezino :D )
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Mike » 12 úno 2013, 12:00

Trochu OT:
jj..5er není úplnej etalon pohodlí, ale i oproti ní je pořád ten novej passat fošna (ale to je průser u věch novejch aut). Druhou 5er do rodiny jsem minulej týden pořídil přítelkyni a je nadšená až na půdu. Stáří 15 let, najeto přes čtvrtmegametru a stav a svezení lepší než v naších firemních konfekcích o staří 1-5 let.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Jaco » 12 úno 2013, 12:24

Nechci bejt rejpavej, ale nejspis jsi mel na mysli ctvrt gigametru :) Jinak mas naprostou pravdu.
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Mike » 12 úno 2013, 12:30

Ještě, že jsem se nad tim zamyslel...málo :mrgreen:
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod cavan » 12 úno 2013, 13:04

rozdiel medzi LSD a otvorenym diffom? skus sa jednym kolesom postavit na lad a druhym napriklad na cistu vozovku a skus sa rozbehnut.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod pajo106 » 12 úno 2013, 13:13

Jaco píše:pajo106: a proc uz nemas mx5?


no lebo som mal tri auta a uz sa mi to nechcelo financne ani casovo (servis) tahat... problemy s parkovanim atd... idealny stav by bol pre mna nechat accorda (rodinne auto) manzelke a ja by som si nechal miatu, lenze manzelka accorda nechcela ani za ten svet, chcela si nechat civica, a ked sa objavil kupec na miatu, musela z domu :) teda ne manzelka, zial miata...

jazdil som NA aj NB, 1.6 aj 1.8, a tie auta su okrem interieru a exterieru uplne rovnake, ak sa bavime o seriovych vozoch, je ganz egal ci to je NA alebo NB, obidve su rovnako pohodlne aj sa im rovnako krutia kasne, aj reznu na rovnakych miestach (samozrejme NA o nieco castejsie pretoze su starsie :)) , a ci NA 1.6 alebo NB 1.8 je tiez uplne jedno, lebo hmotnost... samozrejme asi keby som sprintoval sam so sebou, tak 1.8 da dole 1.6, ale po presadnuti z auta do auta som rozdiel necitil.. :) ale to je vlastne jedno, bo aj pri >200k aute mam pocit ze to nejede :( samozrejme 1.8 ako sa pise vyssie, ma vacsi potencial na ladenie, naopak pozor, nie vsetky 1.8 NB maju LSD! zrovna minuly tyzden ma jeden majitel presviedcal ze ma a stacilo sa postavit jednym kolesom na lad aby pochopil ze ne...
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod cavan » 12 úno 2013, 13:21

pajo106 píše:pozor, nie vsetky 1.8 NB maju LSD! zrovna minuly tyzden ma jeden majitel presviedcal ze ma a stacilo sa postavit jednym kolesom na lad aby pochopil ze ne...


otazocka, a nebola to skor nejaka skladacka?? lebo co viem tak do 1.8 bolo LSD v serii.. :roll:
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Vavris » 12 úno 2013, 15:17

Já bych řekl, že test s ledem je zcela neprůkazný, protože pokud to byl fakt led a trakce se blížila nule, tak Torsen to nepobere... Přenášení momentu je možné pouze do určitého procenta trakce nezatíženého kola, po překročení hranice už jsou na tom Torsen a open diff stejně.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod Jaco » 12 úno 2013, 18:45

Cavan: ja samozrejme vim, jak funguje omezena svornost diffu, ale na to jsem se neptal :D ptal jsem se, jestli nekdo zaznamenal rozdil pri normalni jizde, ne ze budu jednim kolem na silnici v africe a druhym kolem na severnim ledovem oceanu :D Navic mx5 (presne jak pise Vavris) stejne jako ji podobna auta nema uzaverku diferencialu, ale jen torsen s omezenou svornosti a ten pri trakci blizici se nule (nebo pri podobnych extremech jako je led/sucho) nezabere a rozjedes se jen velice pomalu (pokud vubec) protoze torsen umi prenest moment v maximalnim pomeru "jen" 75:25 ve prospech jednoho kola (3:1). Takze s jednim kolem na ledu se s nejvetsi pravdepodobnosti vubec nerozjedes, stejne jako s LSD. Slo mi o otazku opravdove funkce pri jizde, ktera je znatelna.
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: NB jako jediné a celoroční auto?

Příspěvekod ZIZU » 13 úno 2013, 02:15

Jaco píše:ZIZU: Dovezt odkud, kdyz byla v CR? Jo, ale musim se vejit do 90 i s dovozem z D, takze vlastne do cca 3 tisic eur za auto jako takove. A o tom pochybuju :D


Promin melo tam byt "malem objevila :D" a byla v D za 2990 :D
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

cron