mx-5 s 1,3 turbo

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod Pavel260 » 24 čer 2010, 10:19

147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod Koby » 24 čer 2010, 10:28

ted jsem to četl.... :( nééé.... :-((( doufal jsem, že mazda má rozum, at si turba dávaj do všeho co dělaj, ale že mx5 zustane pořád čistá atmosféra.. nikoliv...

dobrý, aspon si NC nechám opravdu dlouho..Protože čekat až se mi roztočí turbo nechci, nelineární charakter výkonu taky nechci, a spotřebu 20 litrů pod plynem už vubec ne... Pokud to udělaj tak, že tam turbo nebude znát, vadit mi to nebude.. Ale nedokázal to zatim nikdo jinej, takže pochybuju, že to dokáže mazda... Nejblíž k tomu zatím má starší 35i od BMW, jenže to je twinturbo - takže lineárnost je poměrně vyřešena, ale nakonec i tam člověk čeká, než turbo naběhne, i když minimálně, že to většina lidí ani nepozná.. Ale to je důvod, proč bych to nikdy nechtěl... Chci, aby to šlo okamžitě za plynem ve všech režimech...
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod George » 24 čer 2010, 11:49

bůhví jestli to tak bude :) už jsem viděl i spekulace, že bude mít ND hybridní wankel :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod petr007 » 24 čer 2010, 13:53

Vrtá mi hlavou : kámoš má opel insignia 2 l s turbem, při prodeji mu řekli, že po dojetí má motor nechat chvíli běžet a potom teprve vypnout a při jízdě nedojíždět na neutrál. Dost mne to překvapilo, a tak se ptám zkušenějších proč to. Jinak auto jsem byl projet akcelarace pěkná na dálnici to jelo okolo 230 km/h. Ale u brzd mi přišly už zvlněné kotouče (najeto 20 tis.), v zatáčkách to moc nesedí.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 967
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod dopr » 24 čer 2010, 14:03

no s tim cekanim po dojezdu to je kvuli dochlazeni turba. Bohuzel moc lidi to nedela a proto jim potom turbiny odchazeji. V dnesni dobe uz ma ale spousta aut automaticke dochlazeni, kdy po vypnuti motoru se turbo jeste chvili toci a ma svuj zvlastni ochlazovaci system :?
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3487
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod petr007 » 24 čer 2010, 14:11

já si to myslel, ale v motoru jsem neobjevil extra chladič - měl by tam být ?
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 967
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod Koby » 24 čer 2010, 18:11

na to neni extra chladič... to se ti ochladí tím, že místo několik desítek tisíc otáček to začne točit na tom volnoběhu normální otáčky.. jde o dochlazení toho ložiska.. tim kdybys to vypnul na tvrdo bez toho dochlazení a dělal to tak pořád, tak se ti to ložisko zapeče ;)
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod petr007 » 24 čer 2010, 19:13

a to samé platí, že se nemá jezdit na neutral ? Jinak díky, mne to zajímalo a kámoš tomu ani trochu nerozumí a motor viděl, až se mnou.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 967
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod Dee #4 » 27 čer 2010, 18:44

jako nejdriv sem se uplne zdesil - 1.3 turbo :?: :!: What THE... Ale to si stejne nikdo nekoupi, asi jako 1.8 v NC, ale ta 1.6 turbo uz zni velice zajimave :) Jako urcite na tom neco bude, co rikas Koby, ale me treba sou turbomotory (benzinovy, diesel je pro me neco jako UHO) moc sympaticky a myslim ze by i novy mx-5 sedel. Prece jenom tyhle "mensi" motory s turbem jsou dneska uz vazne na spici a turbo ti fouka uz skoro odpsoda, takze nejaky znatelnejsi turbodiry se bat podle me nemusime ;)
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: mx-5 s 1,3 turbo

Příspěvekod Koby » 27 čer 2010, 18:48

fakt se bojim, protože sem eště neviděl motor bez turbo díry a následnýho kopance... jediný co bych jaktakž překousnul je možná ten 1,4 od VW, jenže to je kompresor - kterej nedělá ani ty díry ani ten kopanec - to je jedinej zpusob přeplnování kterej uznávám... a nahoře to tahá turbo, který tam díky vysokým otáčkám už ty prodlevy téměř nemá, ale stejně tam prostě jsou... Já chci šlápnout a jet a pak hlavně to, abych věděl, co ten motor udělá... tohle je prostě škoda... Jinak 1,8 v NC se snad prodalo víc jak těch dvoulitrů :-)
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Další

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků