Dovézt, či nedovézt? Toť otázka!

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Dovézt, či nedovézt? Toť otázka!

Příspěvekod Eddie1904 » 27 zář 2016, 21:31

Ahoj všichni,
v první řadě se chci omluvit, pokud bych se moc rozkecal. Holt psát stručně mi moc nejde. :)

Takže nejdřív trochu o mně. Jsem tu nováček, co se momentálně poohlíží po svým prvním vlastním
autě- ano, uhádli jste po kterým :D, akorát bych jenom upřesnil že NA is love, NA is life. :lol:

Nicméně zpět k tématu. Už pár týdnů brouzdám českými internetovými portály, kde je bohužel
prvních generací Miaty pomálu. A když už jsou, tak neodpovídají mým představám. Ty jen pro
informaci jsou: nic shnilého, mechanickou spolehlivost( tzn. motor převodovka podvozek
atd. v normálním stavu), nájezd dejme tomu 150-200t km( vedlejší, navazuje na bod před tím),
pokud možno bez úprav( ty si rád udělám sám :D ), no a cena pod 70 tisíc.

Tím se tedy dostávám k hlavnímu bodu a to dovozu ze zahraničí- hlavně tedy z Německa, kde
je výběr aut několikanásobně vyšší. Bohužel to s sebou ale přináší i svá negativa. Auto jsem v
životě nekupoval, známosti nemám, německy umím možná zanadávat a jet se podívat na auto
přes půl Evropy to už je pro mě celkem big deal.

Proto se obracím sem na Vás, velevážené mudrce :D , a žádám Vás o radu. Myslíte že je lepší
v mém případě počkat, co se objeví tady u nás, nebo to risknout a udělat si hon na Mazdu po
Německu?

Jen tak pro inspiraci přidám jednu, co mi padla do oka, bohužel ale bydlí hodně daleko:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2

PS Jakoukoliv konstruktivní kritiku přivítám, čím víc úhlů pohledu, tím líp! :)
PPS Fakt sorry za tu slohovku, potřeboval jsem to ze sebe dostat :lol:

Zdraví Eddie
93 NA 1.6 ošklivé káčátko :)
Eddie1904
 
Příspěvky: 43
Registrován: 20 zář 2016, 23:36
Bydliště: Brno

Re: Dovézt, či nedovézt? Toť otázka!

Příspěvekod Pelko » 27 zář 2016, 21:46