Stránka 1 z 2

Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 05 dub 2018, 15:48
od uff
Ahoj vespolek,

jelikoz neni dne, kdy bych nelitoval, ze jsem prodal NBcko, protoze jednickove BMW se opravdu nemuze po strance pocitu za volantem s miatou merit ani nahodou, tak uz zase pokukuju po miate a to konkretne NCcku.
Mozna se mylne domnivam, ze NC bude o neco bezpecnejsi a oproti sve puvodni Miate bych sel rad do samosvoru a vykonnejsi verze.
Kdyz si prochazim inzerci v CR, tak me za cenu do 200 kil, coz je muj strop laka tenhle kousek, kterej mi sedi svorem, barvou i kolama.
http://forum.mx-5.biz/viewtopic.php?f=6&t=6024

Nicmene co ten podvozek? Nejsem zadnej expert a treba to jen vypada hur nez bych rekl. U me MX-5 byly nosniky relativne v pohode dle meho mechanika, ale tuhle krasku bych ke svemu mechanikovi na druhej konec republiky fakt nedostal.
Co od toho mam cekat z pohledu STK, da se to jeste nejak osetrit nebo uz je to nezastavitelne? Uvitam jakykoliv nazor nekoho, kdo se v tom trosku vyzna. Uz se mi otevira srajtofle v kapse, ale rad bych si to nechal posvetit.
Predem vsem moc dekuji. Klidne do SZ, at nekrafeme o probihajici inzerci.

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 05 dub 2018, 16:29
od Tomin
Ano, tento inzerát znám a cením ho, že majitel jde takříkajíc s kůží na trh. Taková otevřenost se málokdy vidí a určitě to budí důvěru. Toho podvozku, že je trochu olezlý, se neboj. Schválně jsem je (ty fotky) porovnával se stavem u té mojí. No, u mě je to jen chloupek lepší a když jsem s ní byl poprvé na STK tak technik neříkal nic. Když jsem jel na servis, tak jsem chtěl po servisákovi ať posoudí zkušeným okem stav toho spodku. Hned odvětil, že "nojo, japonec, ten hnije i na fotce. Měli jsme tu teď Subaru a to byla jedna velká katastrofa. Všecko děravé". Takže si dovedeš představit, jak mě bylo. Ale poté, když bylo vše hotovo a prohlídnuto, tak Mazděnku naopak chválil. Mluvil dokonce o zachovalosti. Že když jsem mu říkal, že je spodek rezavý, tak si představoval něco mnohem horšího. Znovu opakuju - je to u mě jen o chloupek lepší! Jsem si ale jist, že zdejší někteří puristé budou zcela jiného názoru :)

Jinak k autu - je zvláštní že to nemá nad motorem rozpěrnou tyč, kterou jinak dvoulitry mají. Ale autíčko je to pěkné, když se tam vrátí originální rádio a kola, a sundá ta blbost na víčku od nádrže, bude dokonce moc pěkné!

mimochodem: Nemluvili jsem spolu v půlce března v Brně-Bystrci u Benziny? Jeden mladík tam pucoval jedničkové báwko a mluvil, že by raději Miatu :)

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 05 dub 2018, 17:43
od tomybandit
Moj subjektiny nazor je zalezi na viacerych veciach. Ci si auto xces nechat mozno 20 rokov, ci ho xces na 3-4 roky a pod. Ak na kratsiu dobu moze ti to byt v celku jedno, to auto to vydrzi ak dlhodobejsie a tiez s tym budes jazdit v zime, skor ci neskor tam bude hodne prace na podvozku. Sam majitel pise ze podla neho je to iba povrchova hrdza, ale isty si nieje...i ked to bude asi len povrchova.
Mne by sa s tym piplat nexcelo, som clovek co netravi tyzden v garazi aby sa cez vikend vozil. Moje NC-cko bolo zo spodu aj po 8 rokoch akoby vyslo z tovarne. Iba jazdit. Samozrejme ze niektore veci bolo nutne vymenit uz len tym ze sa s autom vela nejazdilo. Ale kym chyti takto hrdzu zospodu tak mam dalsich 10 rokov k dobru heh.
Sedacka je na tom mieste kde je roztrhana chulostiva a casom sa tam roztrha asi kazda. Ale aj to mas vydaje navyse ak to teda nenechas tak.
Zalezi aj ako je na tom motoricky.
Neviem preco tam nie je klima, som myslel ze to bolo automaticky.
Ja by som si priplatil a kupil v lepsom stave.
Ale na druhu stranu, je tu kopec veci urobenych v servise, je tam doklad k tomu. Je tam sportovy vyfuk, nastavitelne tlmice.
Myslim ze ta cena je realna a odpoveda kilometrom. Nieje prehnana myslim tym kilometre,motor 2.0. Skoda toho spodku. Vypytaj nejaku zlavu, heh.
Ale je dost mozne ze najdes s rovnakymi km za tu istu cenu a nebude tak chytene zo spodu.
Z vonku vyzera velmi krasne v tej ciernej, ale nevidiet ci su tam aj chyby na karoserii. Strecha vyzera velmi dobre.
To je len moj nazor ze ak nie nove tak s minimalnymi chybami kedze sa mi nexce invsetovat ani cas, ani peniaze do prace na aute.

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 05 dub 2018, 18:05
od metaljohn
Mně ten spodek tak hroznej nepřijde, je to sice olezlý, ale tak vypadá hodně aut, se kterejma se jezdí i přes zimu. Spousta aut vypadá mnohem hůř a taky se s tím jezdí, nedělal bych z toho až takovou vědu :)

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 05 dub 2018, 21:51
od cafe-racer
Za tyhle peníze ... krása! Pokud nemá další nedostatky a vše rádně funguje, tak máš za pár šupů pořádnej kus auta.
Pokud jdeš po výborném stavu tak tento (a jemu podobné) inzerát ignoruj a hledej leštěnky za 250-300tis. Prostě buď a nebo.

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 06 dub 2018, 10:20
od Tomin
kafe: Je to přesně jak říkáš!

K té korozi. Byl jsem nedávno s jiným autem na STK. Vedle na rampu dojela Mazda6. Už z venku byl vidět nedobrý stav. Kolem lemů u kol a na prazích to jen kvetlo. Bylo mi dovoleno si pod auto vlézt a udělat si obrázek, jak vypadá auto, které je ve skutečně špatném stavu. To NC z inzerátu je proti tomu panenka. Zároveň při čekání na vyřízení dokumentů na stole ležel Svět motorů, kde byl článek o Fábii 1.9tdi, která měla najeto 1 250 000km (!). Dostávala pravidelný servis, takže jezdila líp jak nová. Ale taky ji trochu trápila liška. Ovšem nemusela by, kdyby bylo trochu prevence. Bylo tam doporučeno jednou za rok očistit prostor za plastovými kryty blatníků, kde se drží bordel, který na sebe váže a drží vlhkost. Potvrzuju, je to pravda. Sice jsem ty kryty ještě nesundával, ale stačí vyžďárat blato v lemech oblouků nad koly a bude překvápko kolik se toho za ty léta nastřádá. Taky v prazích (hlavně u kol) je nános, který jde poboucháváním dlaní vyklepat. Ta fábie měla ještě navíc rezavou díru v podlaze. K ní došlo tak, že špatně umístněný zvedák podlahu promáčkl a narušil tak protikorozní ochranu.

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 06 dub 2018, 10:23
od Winie
Za ty prachy je to paráda. Taky jsem o ni měl zájem, ale zatím ji nemám kam dát a preferuji spíš kousek s pevnou střechou.

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 06 dub 2018, 22:35
od uff
Moc diky za Vase odpovedi a nazory.

Byl jsem se podivat na jednu kousek ode me a je za plus minus stejne penize ale bez svoru a slabsi verze. Na druhou stranu ma ale podvozek krasne cistej, tak babo rad.
A jeste se mi to trosku komplikuje, protoze mi kamarad nabizi svou Z4ku s V6, kterou jdu v nedeli projet.

To jsou starosti, ze se uplne stydim. :)

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 06 dub 2018, 23:41
od metaljohn
Za sebe bych šel určitě do téhle silnější verze se svorem. Radši se budu víc bavit s lehce orezlým podvozkem, než být pak nasranej z menšího výkonu a nesvoru s vymazleným podvozkem :D Nepřijde mi to tak zlý, že bych to auto kvůli tomu nebral

Re: Prosba o posouzeni a realny nazor

PříspěvekNapsal: 07 dub 2018, 18:25
od TeeJay
uff píše:Moc diky za Vase odpovedi a nazory.

Byl jsem se podivat na jednu kousek ode me a je za plus minus stejne penize ale bez svoru a slabsi verze. Na druhou stranu ma ale podvozek krasne cistej, tak babo rad.
A jeste se mi to trosku komplikuje, protoze mi kamarad nabizi svou Z4ku s V6, kterou jdu v nedeli projet.

To jsou starosti, ze se uplne stydim. :)

Se Z4 s 3.0 V6 195kW/265k Coupé jsem drandil po Islandu, měla teda automat a je to něco úplně jiného než Mazda. Je to hodně rychlý v přímce, narozdíl od Mazdy dokáže dost zamáčknout do sedačky (třílitr se dělal i slabší a ten nevím). Než sedí tak se v tom autě spíš leží, sedačky komplet elektrické, no docela změna. Je teda rychlé, je pěkné (roadster se mi teda nelíbí), je dost tuhé (to je dobře), na můj vkus ale až moc tvrdé (podvozek a menší kola by to asi vyřešily), méně obratné a hlavně hodně špatně komunikuje, co se děje pod koly, ale zvyknout se na to dá, jen je to dost zásadní rozdíl proti Mazdě. Takže tak trošku dva jiný světy :)
Ale určitě bych se lehce orezlého NC nebál, to se dá celkem lehce spravit na dalších 10 let i při zimním provozu.