Když to může mít stabilizaci, která je povinná až od 2012, tak nevidím problém, proč by to nemohlo mít tohle
je to úplně stejnej princip, akorát čistě pro zadní nápravu v jiné situaci. Může se to týkat jen 1.8, ale i když má auto torsen, tak tohle by jen mohlo jeho funkci ještě víc přiblížit plnokrevným svorům, ale to je spekulace a konec konců je mi to úplně jedno. Ale jestli to je napsané u toho konkrétního auta v manuálu, tak bych tomu věřil. Naopak vypínatelný ABS jsem snad ještě neviděl u běžného auta, takže o tom mám velké pochybnosti - kvůli tomu se vytahuje pojistka.
Každopádně po nastudování zahraničních fór a manuálu NC jsem ještě moudřejší:
If the DSC OFF switch is pressed and held for a second or more, the TCS/DSC system may become inoperative due to the system detecting switch trouble. If the TCS/DSC system becomes inoperative, the TCS/DSC and the DSC OFF indicator lights illuminate simultaneously. In this case turn off the engine and restart it to restore the TCS/DSC."
Když ten čudlík normálně krátce stisknete, tak se vypne jak stabilizace (DSC), tak kontrola trakce (TSC). Delší zmáčknutí čudlíku neudělá nic navíc, akorát zblbne čudlík, rozblikají se obě žárovičky a snad by ani nemělo jít zpět tyhle funkce zapnout jinak než vypnutím a zapnutím motoru. A aby se vyply úplně všechny berličky včetně ABS, je třeba v kufru odpojit nějakej konektor.