Stránka 8 z 12

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 12 čer 2018, 21:23
od Cores
Nastesti jsem koupil majdu i s poradnym kusem plexi,ale stejne tam fuci ode dveri. Kdyz je chladneji natahnu kapuci.

https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... cb5e7e9d4c

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 13 čer 2018, 14:56
od Leo29
MeXico5 píše:Rojanovi velky dik, v aute nova Varta a dle manualu mi uz funguje DSC, ktere stejne vetsinou vypinam.
Jeste dotaz k windshottu. Mam na NC jen takovej ten mikro plastovej, ale sem tam vidim NCcka s vetsim jakoby latkovym. Ma to smysl resit? Popravde mi dost fouka za krk, neco na co jsem nebyl uplne zvyklej.


Ahoj ja môžem väčší windshott len doporučiť. Ani vyššie rychlosti na diaľnici niesú problém a do auta fúka podstatne menej.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 13:12
od ReVolte
Mám repliku toho IL windshottu a určitě je to zlepšení. Akorát v tom plexi se odráží večer světla protijedoucích aut a vypadá to v zrcátku, že tě něco dojíždí zezadu.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 13:54
od Tomin
Pro to co proudí do interiéru NCéčka bych určitě nepoužil termín fouká/fúka. To budí takové nedobré konotace. Lépe se hodí furtvánek nebo kostrbatěji - permanentní cirkulace vzduchu. A ještě jsem nezažil v našich mírnopásmových podmínkách roční dobu, kdy by to za pomoci topení nebo klimatizace bylo nepříjemné (mám a používám origo clonu). O víkendu jsem jel po dálnici tachometrových 140 a extra jsem se soustředil na tyhle projevy. Ani při této rychlosti to nemá parametry foukání, jen je cítit od turbulencí takové poklepávání po vršku hlavy. Ale s pevnější kšiltkou zmizí i tohle. Super!

ReVolte píše:Akorát v tom plexi se odráží večer světla protijedoucích aut a vypadá to v zrcátku, že tě něco dojíždí zezadu.


Ještě hůř, to vypadá, jakoby mě někdo zezadu předjížděl strašnou rychlostí přímo do toho protijedoucího. Zažil jsem to v Transitu, který měl nákladový prostor oddělený přepážkou s okýnkem. A byl to velký psychoteror!

EDIT: Pardon, ještě jsem si prošel debatu nazpátek a uznávám, že pro někoho to už může být "foukání". V tom případě doporučím síťovanou clonu, která už z principu funguje líp než plexi. Akorát asi odpadá možnost natáhnutí střechy ze sedačky.

Dá se sehnat i u nás, ale draze! https://auto.bazos.cz/inzerat/90260652/ ... -clona.php

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 16:39
od cafe-racer
Za mě coby nezaujatého kritika do toho auta samozřejmě fouká, protože to prostě nemá střechu.
Stažená okna -> to už umí být i celkem obtěžující při rychlostech > 80 km/h, vzduch se stáčí i po bokách dovnitř auta.
Vytažená okna -> výrazně lepší, z boku nejde skoro nic a vzduch se vrací vírem na úrovni hlavových opěrek. Od 160 km/h tenhle efekt prakticky vymizí, tzn. kdo snese ten kravál, má vyhráno. A pozor na majáky :-)

V chladnějších dnech je to s originálním deflektorem fakt o zatuhnutí krku, protože se chladný vzduch plíživě vrací kolem opěrky a deflektoru přímo na šíji. Já to řeším šátkem, šálou, límcem atd. protože se mi právě zamlouvá ta flexibilita - střechu můžu natáhnout bez větších komplikací.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 16:58
od MeXico5
To me nenapadlo s tou nemoznosti strechu vytahnout. Kazdopadne me napadlo tu clonu vyrobit z textilu nasazovaci. Kdyz pojedu rekneme 200km a bude 10 stupnu, tak urcite nehodlam jezdit se strechou. Clona se hodi a na takovou streku stoji za to nasadit. Predstavuju si neco jako pytel na hlavove operky. Nikdo jste to zatim neresil / nevidel?
Pouziti jen v extremu, ale muze se hodit.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 18 čer 2018, 17:34
od Tomin
Dovol mi být skeptický. Dovedu si představit jak to máš nadyzajnovaný, ale funkčně nic moc. Vtip u těch síťovaných windshildů je, že za těmi otvory směrem do kokpitu vznikají mikroturbulence, které působí jedna na druhou až do úplného vyrušení. Proto jsou v origo cloně ty dírky - ne aby přes ni bylo vidět. Za nepropustným plexisklem se luft bude motat, místo aby byl zpomalován. To samé typuju že bude dělat ten tvůj textil. A co hůř, bude vibrovat! Jet štreku 200km uvnitř kulometného hnízda? Hmmmmm... :? :D

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 18 čer 2018, 21:43
od cafe-racer
Obrázek
Deflektory z jemné tkaniny mají v sérii nejrůznější 4-místné kabriolety, takže bych to neviděl nikterak drasticky.
V 10°C můžeš jet jak chceš daleko, jen mít vytažená okna a něco kolem krku.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 18 čer 2018, 23:20
od Jirka
U mne se práh teplotní pohody snížil z 8st na 0st poté, co jsem snížil sicnu. I na obrázku výše je krásně vidět, jak vítr čechrá pánovi čupřinu. Pokud se hodí okolo krku šála, pak je to v cajku i s origo stínítkem.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

PříspěvekNapsal: 10 zář 2018, 22:58
od MeXico5
Ozivim tema. Sem tam mi problikne kontrolka zatazene rucni brzdy. Nekdy i zustane svitit a musim pak na rucku poklepavat. Asi jsem detailista, ale stve me to Resil nekdo?