NCcko - dotazy na zkusenejsi

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Tomin » 14 zář 2018, 07:18

Tak jak píše mexiko - nejmenší dávka no stress bude s těmito lepícími knoty a kompresorem (resp.kompresorkem). Ten mám a můžu půjčit. V případě zájmu přes SZ prosím.
Naposledy upravil Tomin dne 14 zář 2018, 07:22, celkově upraveno 1
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 413
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Renee » 14 zář 2018, 07:21

Tyjo dík za tip Tomine, hned objednávám :) - ani jsem nevěděl že něco takového existuje.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 836
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod gramo » 14 zář 2018, 11:32

Já jsem se s tím setkal, když jsem najel právě na šroub, včas jsem si všiml cvakání a po nálezu šroubu s tím zajel do pneuservisu. Jen mě nenapadlo, že bych si ty knoty mohl pro příště koupit :) Ještě jsem našel o dost dražší sadu s bombičkama CO2, díky kterým není potřeba ani ten kompresorek: https://www.mall.cz/pneu-moto/opravn-sa ... 0002119297 V situaci, kdy je potřeba šetřit každé místo v kufru se to může hodit.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 702
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod bmxdave » 15 zář 2018, 16:44

Určitě na tak dlouhou cestu auto připojistím, jen by mě docela zajímalo, jestli je v tom i taková "kravina" jako defekt :? Pokud jo, tak to nebudu asi řešit, i když.... dojezdovku nemám,lepení taky ne, takže do další technické to stejně budu muset vyřešit.
bmxdave
 
Příspěvky: 869
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod cafe-racer » 15 zář 2018, 20:08

Měl jsem obyčejné povinné ručení od Allianz a když mi ve 3 ráno na německým odpočívadle kiksla baterka, krylo to i příjezd asistenční služby s boosterem (přijela faaaakt veliká odtahovka). Prostuduj to, co už máš. Kdybys potřeboval víc, tak kolega vyrážel s tímto : https://www.koop.cz/pojisteni/cestovni- ... ba-holiday

Na technickou mě upřímně ani nenapadlo, že bych měl toto řešit, díky za tip.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 786
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Libor » 16 zář 2018, 17:50

A dokáže asistenční služba spravit pneumatiku i na místě? Nebo jen nabídne odtah do pneuservisu, což v noci bude k ničemu.
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 174
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod MacTeine » 16 zář 2018, 18:50

Tyhle knoty fungují suprově, teoreticky jich lze nacpat víc i do trochu větší dirky a dokonce drží i když je pneumatika propíchnutá v bočnici (oboje ale fakt na nouzové dojetí, nemusí při takhle nestandardním použití nutně těsnit). Jinak vřele doporučuju ten kompresůrek, osobně mám HEYNER PREMIUM Micro 12V trvale v autě jako součást výbavy, tenhle je fakt malinkej. Stejně pokud člověk píchne někde v rozumnou dobu na slušném místě kousek od pneuservisu, tak co pár minut zastavit a dofoukat je pohodlnější i než sundavat kolo a lepit knotem. Na ty bombičky bych nespoléhal, na nalepení toho knotu musíš tu defektovou dirku trochu protáhnout tím přiloženým hrotem / šídlem => celé kolo u toho totál vyfoukneš. No a když roztrhneš pneu, že tam máš díru na prst, tak ti stejně pomůže tak jako tak akorát rezerva nebo odtah.

A popravdě dofukuju kola běžně už skoro jenom s tím kompresůrkem. Jednak abych měl přehled, že funguje a druhak když je potřeba klasicky dotlačit 3-4 desetinky atm, tak většinou nejsem na benzince nebo někde poblíž normálního kompresoru a je mi úplně jasné, že když to neudělám hned, budu tak jezdit ještě 3 dny :D

P.S.: nemám žádné osobní zkušenosti s profi knotama, co používají pneuservisy, ale přesně s těmihle odkazovanými. Když jsme se jezdili se nahánět vyřazenýma vrakama aut po staré raketové základně, cpali jsme tyhle knoty do gum furt :lol: Jen stály většinou půlku ;) https://www.nabel.cz/Lepeni-moto-knoty? ... gKuqfD_BwE
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 379
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Safa » 16 zář 2018, 19:34

MacTeine píše:P.S.: nemám žádné osobní zkušenosti s profi knotama, co používají pneuservisy, ale přesně s těmihle odkazovanými. Když jsme se jezdili se nahánět vyřazenýma vrakama aut po staré raketové základně, cpali jsme tyhle knoty do gum furt :lol: Jen stály většinou půlku ;) https://www.nabel.cz/Lepeni-moto-knoty? ... gKuqfD_BwE

To malé písmo mi evokuje dodatky ve smlouvách na jisté finanční služby... :)
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1223
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod tomybandit » 17 zář 2018, 09:25

to fakt ste o tom nevedeli, heh, ja to nosim zo sebou uz roky. Mimochodom toto iste pouzivaju v servisoch ked dostanete defekt na moto, na aute. :)

http://www.auto.cz/ojeta-mazda-mx-5-nc- ... kou-124536
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 321
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: NCcko - dotazy na zkusenejsi

Příspěvekod Gomez » 17 zář 2018, 11:09

tomybandit píše:http://www.auto.cz/ojeta-mazda-mx-5-nc-radost-z-jizdy-se-zarukou-124536


Jo, tento článek mě dost rozhodil. Mám též NC, stejná barva. Najeto 100k čerstvě. Nechápu, co s tím ten borec dělá, že má tak skvělé auto s téměř novým motorem a nájezdem 70k, přitom dolívá 0,3 l na 1.500 km - já nedolívám nic! Olej mi prostě nemizí, byť černé koncovky výfuku mám, když je nečistím delší dobu (ostatně jako každý). Další :shock: je spotřeba paliva. Jemu nejde pod 10 litrů na 100. Cože? Já sice tankuji vervu (sto oktan), ale jezdím pod 8 průměrem! I když na to šlapu, nikdy jsem ještě nespálil nádrž v průměru nad 10 l/100 km. Za mě ten majitel musí být děsnej střelec na silnici (čti kojot).
Jedinečnost každé přítomnosti se neustále obětovává nějaké budoucnosti..
NB 12/1999 - 1.6 - ex
NC 12/2005 - 2.0
Uživatelský avatar
Gomez
 
Příspěvky: 315
Obrázky: 19
Registrován: 25 dub 2014, 17:37
Bydliště: Jindřichův Hradec

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků