Stránka 2 z 3

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2018, 16:45
od TeeJay
Já bych se na tvém místě vyprdnul na hliníkové části, oxidace nevadí, naopak je z hlediska ochrany kovu žádoucí. Silentbloky ano, pískování, zinek a barva jsou na hliníku nebo hliníkové slitině vyhazování peněz.
A žádné special anglické vosky nepotřebuješ, Dinitrol 4942 za 150 Kč litr to jistí - a o kvalitu netřeba mít strach. :-)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2018, 17:53
od Safa
Aha, my si nerozuměli, TeeJayi. Přední náprava se jen očistí, barva je zatím otázka, ale určitě se nebude pískovat ani zinkovat. To se bude dělat jen se zadní nápravou, předek je daleko zachovalejší, a jak jsem záměrně upozornil, z hliníku. Ty vosky - to nechám na kluky, co se mi starají o auto. Zatím byly jejich zásahy vždy jen ku prospěchu věci... ;)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018, 00:04
od RTjohny
Safa píše:Jen bych se rád přidal k argumentaci TeeJaye. Příští středu odevzdávám své předfaceliftové NC do dílny Muzzymu a zadní náprava se bude rozebírat na prvočinitele, pískovat i zinkovat, celý zadek se bude ošetřovat antikorozní barvou + komplet nové siláče a excentry (obojí i vepředu). Kalkulovali jsme to jen předběžně a opravdu zde nejde hovořit o částce v nižších tísících. Na podzim se pak bude podobným způsobem čistit i přední náprava, která se liší od zadní tím, že je z hliníku. Plus kvalitní anglické vosky a celková polymerová ochrana. Auto pak bude zespodu tip top, ale počítám s celkovou investicí ve výši několika desítek tisíc.
Podle fotek vypadá spodek tebou poptávaného auta pěkně, ale určitě bych zvážil očištění rzi, polymerickou ochranu a kvalitní vosky. ;)


Domluvil jsme se s prodavajicim na nejake drobne sleve s tim, ze chci penize prave vrazit do onoho osetreni podvozku.
Snad zde neni potreba az takove kompletni reseni jako u tebe. S investici kolem 10k CZK by se uz dalo neco poresit? Nebo mam radeji pocitat 15-20k?
btw: taky to asi dam k Muzzymu. Byl jsem u nej vyzkouset posed NAcka a NBcka. Hold, jsem vetsi chlap, takze jsem se rozhodl zainvestovat do NC (a ty po FL se mi libi daleko vic :) ). Jednani se mi moc libilo, verim, ze prace bude taky tip top :)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018, 07:40
od Renee
Já si myslím že není třeba to řešit vůbec, jezdi a řeš to za pár let až bude potřeba dělat na podvozku třeba i jiný věci, radši těch 10k letos projezdi :)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 22 kvě 2018, 08:18
od Safa
RTjohny: Neznám historii tvého auta, takže nějakou základní ochranu bych na něm určitě udělal, ale jinak se přikláním k Rendovi - jezdi, jezdi, jezdi. ;)
Ta moje má deset let, natočeno 150 000 km a doteď jezdila celoročně, a tedy i v zimě (i když poslední dvě zimy už jsem se vyhýbal jak sněhu, tak i solence). Takže asi malinko jiná situace než u tebe. My jsme s Muzzym řešili, zda ji má cenu zachraňovat, nebo ji pustit a koupit novější. Nakonec jsem dal přednost "záchraně" a ta bude něco stát. Prostě a jednoduše, hoďte tu tvou s Muzzym na rampu a nech ho, ať ti řekne svůj nazor...

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 14:05
od majklgo
Nechci spamovat téma "co je kde na prodej", ve zkratce, řeším, jestli vůbec stojí za to se jet podívat na tuto: https://suchen.mobile.de/auto-inserat/m ... n=parkItem

Teď mi majitelka poslala pár fotografií, přikládám. Jsem celkem překvapený, čekal jsem to horší, co myslíte vy? U té poslední fotky, kdy mi chtěla dokázat, jak "super" auto jede mě zarazily ty teploty, není ten olej moc horký a kapalina naopak chladnější? Nikde v rychlosti nenašel vysvětlení budíku NCfl, takže nevím, co má být normální. Pomůžete? :)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 14:07
od TeeJay
Ber dokud tam je, je to v pohodě a za tyhle prachy obzvlášť. Olejovej budík je nejspíš (pokud je to stejné jako u NA a NB) tlak oleje, ne teplota - a tlak roste s otáčkami. Na fotce to vypadá ale jen jako kalibrace budíků po nastartování :)

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 14:47
od Libor
Prostřední budík je "falešný" tlak oleje. https://manuals.co/workshop/mazda/mx-5/2011-mazda-mx5-owners-manual/3288/195
A ručička může jít až k před-před-poslednímu dílku. Ta fotka je za jízdy. Akorát jsem si na té fotce všiml, že krytka na volantu je zalepovaná či co.

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 14:53
od dopr
Cekal jsi to horsi? Vzdyt z toho podvozku se da zrat :D
Budik je pouze fejkovy ukazatel tlaku oleje, ktery je defaktonapojeny na otackomer. Foto vypada ze je focene za jizdy, protoze NC kalibraci raficek nema. Teplota vody je naprosto OK, v prostredku.

Re: NCFL - posouzeni stavu podvozku

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 22:38
od Cores
Nalítáno má na můj vkus docela dost,ale v německu jezdit 100 km po dálnici do práce je naprosto normální.Navíc kvalita silnic je někde jinde než u nás.Podvozek je fakt pěknej i jinak vypadá hezky.