Stránka 1 z 1

NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 13:59
od Marian14
Zdravím pánové,mám NC 2.0 před Fl a chtěl bych ho trochu snížit.Nechci ale aby bylo zase hodně tvrdé.
Stačí vybrat pouze nějaké pružiny třeba od eibachu nebo je potřeba dělat podvozek.Dekuji

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 19:01
od Cores
Eibachy jsem planoval na seriovy tlumeni,ale pak se ukazalo ze tecou,takze jsem poridil zkraceny bilsteiny B8. Ted je to tuhy,ale vyhovuje mi to.

Cerveny pruziny jsou -40 az -50 mm a nemuzes je dat na serii,ale cerny (pro kit) jsou jen -30mm a serie to pobere.

Kdybych vybiral dnes, sel bych do stelovaku. Moznost si upravit vysku a tuhost je parada.

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 21:09
od Marian14
Koupit 4 pružiny a koupit stavitelny podvozek bude cenově nesrovnatelné.Ja nejezdim okruhy,ale zajímá me jaký bude rozdíl mezi stavitelnym podvozkem a sériovým na pružinach eibach o 3 Cm kratších.Kde jsou ty výhody nebo nevýhody .

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 20:52
od m8rinek
Valí se mi tu zánovní H&R co nové stojí asi 6600kc, chtěl jsem nc také snižovat. Kdyžtak se ozvi, budou za dobrou cenu ;).

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 19 lis 2018, 09:18
od Tomin
Ahoj kolego. Tvoji chtivost snížit sériové NC rozhodně podporuju. Nejen že podstatně zlepšíš vzhled, ale hlavně povýšíš jízdní dovednosti. Mé NC jsem už pořídil hotové (modré eibachy) tak jsem nepoznal ten rozdíl, ale jiní kolegové mluví o 200% zlepšení! Výsledkem je absurdita, že snížený sporťák je citelně měkčí než naše rodinná tdi oktávka. Přesto mám pocit, že by chtěl podvozek ještě vylepšit tužšími stabilizátory - náklony při svižnější jízdě jsou někdy, kulantně řečeno, zneklidňující. Na druhou stranu mám obavy do spodku hrabat, když se mi pro mé povětšinou výletní potřeby zdá prostě dokonalý.
S těmi štelováky si to pořádně rozmyslet - ano, upravovat výšku a tuhost je dobré, ale na začátku nechat defaultní parametr a pak na to už nikdy nešáhnout je špatné a penězotratné. Taky bych doporučil výměnu svěřit někomu, kdo to už dělal, protože někde tady na fóru už byly ohlasy, že to není jen tak. Třeba tu viewtopic.php?f=19&t=3421&start=50

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 19 lis 2018, 17:49
od Tomin
A ještě pěkné spravení je tady viewtopic.php?f=19&t=4490&start=30

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 23 lis 2018, 12:42
od Marian14
Díky za poznatky.Ja mám teda taky Octavku a to je oproti nc co se týká comfortu Mercedes. :D

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 04 pro 2018, 14:56
od Bodie
Já mám taky Octavii a moje NCFL se sportovním paketem je pohodlnější. Ale nejspíš to bude hlavně těma Recarama.

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 04 pro 2018, 15:13
od TeeJay
Zrovna sedačka je asi to poslední, co má na vnímání tvrdosti auta vliv. V první řadě je to otázka podvozku a profilu pneu, pak všechno ostatní :)
Takže nejezdit na 18" kolech a podvozek volit rozumně, popř. tuhostně nastavitelnej jezdit na nějakou rozumnou hodnotu a je to.

Re: NC 2.0 Podvozek vs pruziny

PříspěvekNapsal: 04 pro 2018, 16:53
od KarlosPV
A já jezdím na 18" a jsem spokojený jak s jizdou, tak se snesitelným komfortem a hlavně s vzhledem... ;)