MX5 jako jediné auto

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod petr007 » 25 dub 2011, 23:22

:o ty jsi úplný spisovatel :lol: Napsal jsi to super.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
NC 2,0. bílá ???? snad ????
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 968
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod Krenstik » 25 dub 2011, 23:24

A to jsem to jeste zlehka dopsal. :D

jdu radsi do postele. ;) :)
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....
Uživatelský avatar
Krenstik
 
Příspěvky: 743
Obrázky: 36
Registrován: 18 úno 2010, 20:46
Bydliště: Brno

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod Koby » 25 dub 2011, 23:26

Krensik: ;) +10000 :-) Hezky napsáno ;)
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod PavelS » 26 dub 2011, 09:43

Wotom to je... Nikdo tady nikdy netvrdil jak je obecně MX-5 nejlepší auto apod - spousta z nás ale tvrdí, že v ničem lepším nejela - ve smyslu pro mě lepším.
Od toho se odvíjí jestli je využitelná jako jediné auto nebo ne - pro mě byla x let jako jediný auto - pak mě vadily najetý km a celkově mi bylo toho auta líto. Plus jsem začal řešit bydlení, občas potřeboval převízt větší náklad apod - proto už jí jako jediný nemám. Jako jediný auto je to pro mě strašnej kompromis.



Už se to tu ale zase směřuje do off topicu, držme se tématu.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod woody » 26 dub 2011, 10:12

Ad delší trasy... pro mě bylo vždycky největším problémem vedro. Při mojí výšce 180 cm jsem se do NBčka bezvadně vešel, sedělo se mi v něm pohodlně a záda mě z cesty nebolely. Hluk mi taky nijak zásadně nevadil - i ve 200 km/h se střechou dole se dá povídat se spolujezdcem. Ale i když byla střecha stažená a měl jsem na hlavě čepici, tak mi stejně v létě při vyšších teplotách bylo neskutečný horko, a to moc cestovnímu komfortu a pohodě nepřispívá. Takže kdybych chtěl MX-5 častěji používat na delší přesuny, určitě bych trval na tom, aby měla ve výbavě klimatizaci. Ale dovolená jednou nebo dvakrát do roka se dá s trochou sebezapření zvládnout i bez ní :).
woody
 
Příspěvky: 432
Registrován: 27 dub 2010, 11:55

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod woody » 26 dub 2011, 10:18

PavelS píše:Ale - tobě Mazda rychle shnila?Nebo máš tolik zkušeností, že MX-5 hnije přes zimu?Nějaká statistika o které nevim?


Ty to vidíš jako majitel NAčka a NCčka zkresleně, ale NB fakt v zimě hnije doslova před očima. Téměř všichni tady mají prahy buď rezavý nebo vyvařený...

PavelS píše:Nebo - plátno? Na který MX-5 je plátno? Myslíš Moher na NC? Protože NA i NB plátno sériově nemaj. A vinyl i když je horší vlastnostma než Moher, tak vydrží hodně zim - věř mi.


Moher se na NBčka taky dával, v určitých edicích. Pár jsem jich už na srazech viděl (sériovky). A vypadá to mimochodem moc pěkně :). O jeho životnost bych se ale nebál - při dobré údržbě podle mě vydrží i víc než ten vinyl, protože není tak náchylný na vyblednutí, praskání, ...

EDIT: Konečně mi došlo, kdo je rimmer132, a má opravdu plátno, a celkově jedno z nejhezčích NBček, který jsem kdy viděl :).
woody
 
Příspěvky: 432
Registrován: 27 dub 2010, 11:55

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod willy2.0 » 26 dub 2011, 10:45

.....A ještě tu o Karkulce někteří.
To co jsem napsal s kolegou jsou fakta, to není nic proti ničemu, či negace auta, to jsou fakta. Někomu to vůbec nevadí (komfort), převážně si to, ale lidi uvědoměj a mnohdy to jistě strpěj....Auto je povětšinou víkendovka vyloženě, takže se to neřeší. Tomu samozřejmě rozumím. Ale třeba nedávno někde, tuším v tom speciálu o MX5 byl článek o tomhle, jestli je to auto i na daily. A já říkám NC možná, NA NB určitě ne.

Je plno lidí , který si to koupěj jen na kochačku a myslím, že je dobrý vždy říct jak to je, zápory i klady. Na delší výlety je tohle auto nevhodný, ale je jasný že nějakej megan cabrio, či 307cc budou pohodlenější, to jen vzkaz těm co hledaj cabrio vyloženě. Ideálně to v MX5 vidím na výlety +- 200km celkově, jinak je to o záda a zadek, v sobotu jsem najel asi 150km po výletech okolo PHA západ a bylo to akorát, to auto je takovej dobrej prostředek na jízdu po okolí, to plní skvěle, na dálku ne.

A že se ve 200km/h slyšíte se staženou střechou, rád bych tomu věřil, ale, už ve 140ti je to trošku fičák :lol:

Mě se líbí jak je Pavel přesvědčen o tom, že ***** hovadiny a nevidí na tom jedinou mouchu, já ti to neberu Pavle, ale nevnucuj někomu tvou pravdu, na pravdu nemáme nikdo patent a ty ji v tomhle ohledu nemáš. Tady nejde o obhajobu něčeho co máš rád, tady jde o FAKTA znovu píšu.
Přirovnání o tom, že něco špatně svítí a pak se to stane za čas pravdou, opakováním. Hoši vy tady ***** mnohdy takovejch nepodloženejch hovadin, hlavně konstrukčních, převzatejch vyloženě z for, tohle nechám bez komentáře radši.

MX5 je roadster a roadstery pochopitelně nebyly nikdy komfrotní auta. Takže tvrdit někomu , že jde o pohodlný svezení i na dovču do Itošky nebo to, že se ve dvou kilech slyšíte.....Proč těm lidem, co se třeba rozhodujou pro koupi a chtěj vědět vše, bez kudrlinek" ... lhát.

Smutné je, že to samý dělaj novináři mnohdy, od českých jsem nečetl ani jeden pěknej článek asi ani, jen omílání toho samého. Ale chápu, že během těch pár desítek, stovek km, co to maj půjčený si správnej úsudek o autě udělat prostě nemohou. Tot vše.


***** moderátorem smazány vulgární výrazy - dávej si na to bacha!
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod PavelS » 26 dub 2011, 11:31

Za 1. Napiš mi co jsem řekl špatně a PROČ - jinak plácáš do vody a pro mě nemá smysl reagovat...

Za 2. ve 200km/h už i v NC se musí poměrně řvát, to woody ulítnul

Za 3. neznám nikoho, kdo by si na cestování po Evropě s MX-5 stěžoval - kromě tebe (kolik nejvíc si najel?) a Rimmera (to samý) - tim ale nechci říct, že nemáš nárok bejt s pohodlností nespokojenej. Mě šlo o to,že rimmer paušalizoval, tys to udělal taky a mě to vyčítáš?
"nevnucuj někomu tvou pravdu, na pravdu nemáme nikdo patent a ty ji v tomhle ohledu nemáš. " + "Takže tvrdit někomu , že jde o pohodlný svezení i na dovču do Itošky... "
Problém je v tom, že já píšu za sebe (nebo z reakcí okolí po opravdu dlouhý cestě) - nepíšu: v MX-5 se jede do itálie jak v Rollsu. to snad každej pochopí, že (obzvláště s laděným vejfukem apod) komfort co se větru a hluku týká je v autě s plátěnou střechou silně omezenej, ale není to rozhodně NESNESITELNÝ, nebo podobný výrazy co jste použili. Naopak, co se ergonomie a sedaček týká, je to poměrně dost pohodlný auto. Nejde mi o to, že nesmíš řikat, že MX-5 ti přijde nepohodlná apod - jde mi o to, že tady šmahem odsuzujete tohle auto na projížďky pod 100km apod. to jsou fakta který jsou nesmysl. :!:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod PavelS » 26 dub 2011, 11:36

woody píše:
PavelS píše:Ale - tobě Mazda rychle shnila?Nebo máš tolik zkušeností, že MX-5 hnije přes zimu?Nějaká statistika o které nevim?


Ty to vidíš jako majitel NAčka a NCčka zkresleně, ale NB fakt v zimě hnije doslova před očima. Téměř všichni tady mají prahy buď rezavý nebo vyvařený...


Ne - mě NA taky shnilo na prazích, ale to je tim, že spousta majitelů (včetně mě tenkrát) neví(nevědělo) o kanálcích který to způsobujou...Jinak nehnije MX-5 o nic víc než jiný auta. Není to o používání v zimě... ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: MX5 jako jediné auto

Příspěvekod woody » 26 dub 2011, 11:39

PavelS píše:Za 2. ve 200km/h už i v NC se musí poměrně řvát, to woody ulítnul


Pavle, já si za tím stojím... V NBčku se dalo ve dvou kilech povídat se zvýšeným hlasem, žádný řvaní. Samozřejmě to neplatí za situace, kdy jedeš na otevřený pláni a ještě ti do toho fouká vítr z boku nebo ze zadu, ale několikrát jsem se pohyboval v rychlostech kolem 200 km/h se střechou i bez ní a právě mě hrozně překvapilo, že se staženou střechou je to pocitově mnohem příjemnější a aerodynamicky to funguje líp.
woody
 
Příspěvky: 432
Registrován: 27 dub 2010, 11:55

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků