Stránka 1 z 1

Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 01 pro 2018, 09:59
od MeXico5
Ahoj vespolek, jedna vec mi neda spat a to zvuk vejfuku. Je mozny, ze kdyz maji dve auta stejnej koncovej dil i motor a svody, tak muze mit jedno o mnohem lepsi zvuk? Jde mi o krasny jakoby prdeni pri prerazeni nad 5 tis otacek. Bud je to jinym stredovym dilem nebo spatnem namontovani (ten prdivec trosku podfukuje mezi stredem a koncem) nebo tim, ze z do vejfuku tece palivo? Proti neprdivsmu jsou ty vejfuky u prdivce poradne cerny a vocouzeny. Mel jsem kdysi schade 110L a ta taky prdela, kdyz jela na tri valce a kolikrat i s plameny z vejfuku... :)
Ale ptam se seriozne, co je rozhodujici pro zvuk? Nechci kupovat stredovej dil a bejt zklamanej...

Re: Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 02 pro 2018, 20:36
od ReVolte
Co jsem na NC 2.0 nakoukal prdících videí, tak z většiny střed sportovní a často cat-off nebo sportovní a samozřejmě i nějaký slušný koncák. Něco na styl https://www.youtube.com/watch?v=5vIYNY65h_o

Re: Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 10:53
od tomybandit
Paradny zvuk :) Mam tiez koncovku Cobalt a aj otvorenie sanie KN57i ako ma on ale ten zvuk nie. Takze asi to treba vymenit aj ten stred + zvody :D

Re: Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 05 pro 2018, 14:37
od MeXico5
toho jsem se trosku bal, ze koncovy dil nebude stacit.
ale diky za poznatky, to NCecko je fakt projekt za vsechny prachy... :)

Re: Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 06 pro 2018, 11:34
od ReVolte
A co máš vlastně na autě ty? Já mám Cobalt a stačí, větší randál bych na delší cesty asi nechtěl... A ze zkušeností z ostatních aut, to prdění bude mít na svědomí střeďák a sportovní kat. Teď v akci na Mossu za 400L :D

Re: Teorie vyfuku

PříspěvekNapsal: 06 pro 2018, 11:37
od tomybandit
Takto...ten zvuk sa velmi zlepsil, neviem to odhadnut ale by som povedal ze sa ztronajsobil, mozno viac. Vyfuk prdi ked uberies a znova pridas, krasny zvuk ked dobrzdujes motorom.
Oproti serii je to velmi velky rozdiel. Vtedy sa nikto neotocil, teraz ked napr. na dvojke okolo 60 km to huci a ludia sa otacaju heh :D
Nieco urcite spravil aj ten K&N 57i, na ebayi zozenies za dobru cenu. Hlavne je to teda pocut pri streche dole, so strechou hore alebo hardtopom to nehuci az tak.
Problem je ze ten Cobalt malo mat NC v serii. Ja by som uz teraz isiel do nieco co este viac huci. Na take auto sa to proste hodi. Potom vidis maly Fiat 500 Abarth, alebo Hyundai I30n a je ti luto ze taky zvuk to nema od vyroby :)