AndrewG píše:čisielka neznamenajú nič iné len vyjadrujú pre ludí sprostých a nevzdelaných v oblasti aerodynamiky ako som ja a 99% fóra rozdiel v tlakoch pod a nad kapotou.
tu první větu snad nemyslíš vážně, že?! Rozdíl tlaku pod a nad kapotou!? A to jako k čemu?
CO tam měří, tak bude s nějvětší pravděpodobností tlaková diference vůči atmosferickému tlaku a tlaku na kapotě. už však nepíše jak to měřili
To že to je kravina pozná i zde tak 80% lidi. A to z následujícíh důvodů:
1. Aby ta díra (mimochodem velká jako kráva) tak musíš vytvořit podtlak. Tady sice nějaký bude, ale zabiješ jej přetlakem na hraně té velké díry.
2. Výztuhy kapoty předtavují pro vzduch velký odpor
3. Chybí ti tam zvedlá hrana, které vytvoří vyšší podtlak
4. Proč máš tu díru v z 30-50% v oblasti přetlaku či statického tlaku, když tak moc věříš tomu měření těm pánům z USaA?
5. Oblast přetlaku v podkapotním prostoru bude tak o 1 vzdálenost díry dále ( hrana víka ventilů)
Kdyby si ti tou dírou povedlo dostat ven všechen vstupující vzduch co tomu teplu asi řekne zadní část motoru, svody..?
O fungování chladiče se nedá jednoznačně říci, že je důležitý mít před chladičem velký přetlak a za chladičem velký podtlak. Protože pokud máš takto provedeno chlazení, tak bude mít chladič velký odpor. Jde o to aby chladič měl co nejmenší odpor při dostatečném chladícím výkonu. Proto se použivají šikoré chladiče, kde je však třeba mít malou rychlost proudění kvůli tlakovým ztrátám na vzduchu.
Člověk, který pracuje s aerodynamikou to vidí na první pohled. Stačí se pak podívat na to jak to máš dané ty na autě a jak to mají ty auta co jsi sem nahrál. mají snad v hladké kapotě vyřezanou a olemovanou díru? Já ji teda ani na jednom nevidím. Malí výstupní díru velkou jako kráva vzhledem ke všem vstupním dírám? Ani u jednoto tomu tak není! Vidíš snad jak to mají udělané pod kapotou? Je ta tvá díra z eva IX v cca podobné vzdálenosti k motoru jako na evu? není! Je tvá kapota tvarovaná tak jako je tomu u eva? Není. To že ti při stání z toho sálá teplý vzduch je celkem logické, protože teplý vzduch má nižší hustotu jak vzduch studený.
A pak viděl jsi někdy napsat někoho na foru, že napsal, že něco udělal a že to řešení bylo na hovno? Já jsem teda zatím na nic takového nikdy nenarazil. Ono je sakra těžké si přiznat chybu a obvzláště na internetu.
Ještě jedna poznámka na závěr, když jsi psal, že pokud jsou lidi nevzdělaní v oblasti aerodynamiky, tak by jsi si pak mohl odpostit to psaní co jsi psal. Nebo snad říkáš bratrovy doktorovi jak je co u člověka?
EDIT: Nikde jsem nenapsal, že to máš napikaču.. Jen jsem napsal, že to nemusí fungovat!
EDIT 1: Proč tady na té kapotě je špinavá kapota ze zadní strany až na zadní hraně té kravské díry? Ta fotka jen potvrzuje to co tady píšu. Hádám, že když kdokoliv tady na foru vyfotí kapotu z vnitřní strany, tak bude mít kapotu špinavou na tom samém místě.