AndrewG píše:je to uplne v pohode, dokonca aj na dialnici to vydržala moja polovička.... ono keď ide človek konštantnou rýchlosťou tak to ani veľmi nehučí(výfuk) nakoľko idem s iba jemne stlačeným plynom...každopádne pred dovolenkou mi došiel od reverenta dacat, ktorý som nahodil namiesto tlmeného decatu a to rozdiel spravilo ale užíval som si to, len keď sme došli na izbu po asi 50km krásnych vlásenkách pričom som to celé išiel na 3ku tak nam dunelo v ušiach ale inak paráda, zmena zvuku niekedy vie potešiť a okrem spektra medzi 4-5tis je to prakticky uplne rovnaké aj hlasitosťou aj zvukom ako pred tým....
Rozbieham sa práve na 1tke furt, keď idem rovno tak prakticky hneď radím 2 (asi pri 3tis ot) ak zatáčam pri rozbiehaní tak to držím dlhšie kvoli difu, ktorý ako správny lamelák buchoce pri nízkych rýchlostiach keď sa mení zaťaženie (radenie, zmena polohy plynu,...)
Ak niečo nie je na denne jazdenie tak je to fakt lamelovy diff, ktorý je proste hlučný ale za to keď už človek ide zákruty a tempo tak to funguje neskutočne dobre a stále po pol roku sa zabávam na tom ako to tlačí nos auta do zákruty pod plynom a keď uberiem tak naopak ide nos von
PS: spotreba v rakúsku 7.5l pri 850km. pritom nejakých 300km po dialnici pri spomínanych cca 5000ot. ostatne užívanie si ciest predpisovými rýchlosťami na ni´ˇzšie kvalty To je proti mojim štandardným 10litrom (aj pri dlhších cestách) u nás na slovensku sakra rozdiel... nehovoriac o cene benzínu v rákusku
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 196 návštevníků