Dnes jsem leštil. Clay, Dodo Juice Lime Prime a dvakrát Dodo Juice Hard Candy vosk. Trvalo to celej den a dost mě to unavilo.
Dal bych sem nějaké srovnání před a po, ale protože jsem kulový fotograf a na fotkách z telefonu ten rozdíl vidět není, tak sem hodím nicneříkající fotku mojeho auta a můžete hádat jestli je před nebo po. Každopádně, naživo to je rozdíl jak hovado, udělalo mi to radost.
Chtěl bych poděkovat MacTeinovi za to, že mi velmi ochotně vysvětlil a předvedl jak to funguje. Nebýt jeho rad, nakráčel bych na to s jedním obyčejným hadrem čekajíc hodinovou relaxační prácičku, po jeho radách jsem se náležitě vyzbrojil hromadou mikrovláken a nekončící trpělivostí a oboje beze zbytku využil.
Mimo to jsem v posledních pár týdnech udělal pár věcí:
- Nechal udělat geometrii:
protokol - nechal jsem to udělat na sérii, kromě sjetých gum chlapi nehlásili žádný nedostatky.
- Rozebral a složil palubku, hledajíc zdroj vrzání a skřípání. Zdroj ani jednoho zvuku jsem nenašel, ale po složení zvuky ustaly. Takže úspěch.
- Z vrakoviště dovezl a na auto nainstaloval nárazník a PP blatník v barvě vozu. Bylo to peklo a udělal jsem při tom nejspíš víc škody než užitku. Auto teď nevypadá na první pohled jako že bylo bourané, místo toho vypadá na druhý pohled jako že bourané ještě je. Ale aspoň je karoserie +- v jednom odstínu. Za díly a konzultace díky Ferniemu.
- Koupil jsem si nový gumy, Vredestein Sportrac 5. Drží jak přibité na suchu i na vodě. Díky Hrochemu za tip.
- V žilách nám nyní koluje benzin obohacený VIFem. Díky Andre_fux.
- Na cestě nové rozvody, svíčky a ještě nějaké prkotiny z IL. Do konce září snad budou na voze. Díky Andre_fux.
- A do třetice díky Andremu za windshot, který na mě čeká v Brně.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?