KaCzaba's Miata

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod KaCzaba » 04 led 2011, 10:29

tak uvidime jak se rozepise george:-)
skoda ze se nemuzu povozit ted s vama...

me to stejne prijde nejaky tvrdy uz tak jak to mam.asi to serie nebude rekl bych a nerikam to jen ja....tak uvidime
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod riderhenry » 04 led 2011, 10:41

nemyslim si, ze kazdy podvozek se da nastavit na stejnou charakteristiky, at uz v cenove hladine do 20 000 nebo do 50 000.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod George » 04 led 2011, 13:45

já se moc nerozepíšu:) mazdu jsem koupil s 10AE bilsteinama vepředu a seriovýma tlumičema vzadu. to bylo dobrý, tvrdší, ale pořád pohodlný. V-Maxxxxxxx je tvrdší, auto se už tolik nenaklání(mimojiné kvůli změně výšky), ale komfortní už to tolik neni. interiér začal dost vrzat.
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod riderhenry » 04 led 2011, 13:59

jenom bych dodal, ze interier zacal vrzat i s Bilsteinama samotnyma. Kdyz jsem auto dotahl z Nemecka (112 000 km), tak bylo tichoucke, po jednom roce (cca 15000 v cr) uz ale zacalo povrzavat. Treba zrovna Bilsteiny z 10AE (nebo jeste o neco sportovnejsi Bilsteiny z MazdaSpeed verze) by mohly byt zajimava alternativa, naladena prrimo na MX-5. Kdyz si pak clovek nastavi geometrii a treba i vymeni silace, tak muze skoncit o overenoho podvozku, naladeneho primo pro auto a velice spolehliveho. Na druhou stranu, i o Bilsteinu se casto tvrdi, ze je dost tvrdy. Ale ja jsem v tomhle uz dost konzervativni a navic bych asi moc neocenil moznost menit nastaveni. Paklize clovek planuje jezdit na dovolenou a zavodit se stejnym autem, urcite je rozumnejsi podivat se po nejakych "coiloverech". ;)

Jeste pro zajimavost tuhosti pruzin (spring rates) nekterych podvozku:

162 front, 118 rear (serie NB - nevim jak moc se lisi od NA)
168 front, 130 rear (10AE podvozek - zlute Bilsteiny, nazyvane v USA HD, v Evrope B6)
215 front, 158 rear (MazdaSpeed miata stribrne Bilsteiny - myslim, ze Bilstein je samostatne neprodava, nicmene daji se sehnat pouzite...)

Jinak je to v librach, snad je to dobre... :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod kousmen » 04 led 2011, 17:00

KaCzaba píše:tak to bc je taky vyroba taiwan...sem se ted dozvedel..

Neplést s čínou... výrobky z taiwanu jsou na vysoké úrovni, takže bych se toho nebál(resp. určitě jsou na tom mnohem líp, než zbytek číny :D ).
Taky do budoucna vyhlížím podvozek a zatím jsem pro ten BC.
Já tam teď mám bůh ví co. Nic tam psáno nejspíš není, ale mezi papírama jsem našel v němčině papíry od eibachu, tak předpokládám, že od nich mám aspoň pružiny. Určitě to bude chtít za nějakej ten rok něco pořídit a naladit aby se chovala ještě líp...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod Winie » 04 led 2011, 20:02

George píše:já se moc nerozepíšu:) mazdu jsem koupil s 10AE bilsteinama vepředu a seriovýma tlumičema vzadu. to bylo dobrý, tvrdší, ale pořád pohodlný. V-Maxxxxxxx je tvrdší, auto se už tolik nenaklání(mimojiné kvůli změně výšky), ale komfortní už to tolik neni. interiér začal dost vrzat.

porid si poradnou raketu jako mam ja a neuslysis ani houkani policajtu, natoz vrzani interieru :lol: defakto neuslysis ani radio a vlastne ani svuj hlas :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod George » 04 led 2011, 20:22

raketou myslíš výfuk? řekl bych že muj CBR výfuk byl po uříznutí koncovky hlučnější než tvuj;) neříkám, že mi to vrzání vadí, jen že se objevilo s tvrdším podvozkem;)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod KaCzaba » 04 led 2011, 20:40

ono to neni asi ani podvozkem jako silnicema.kamarad kdysi dotahl ibizu GT a nechal ji na serii akorat mel 16 kola a po pul roce taky zaclo uplne tichy auto vzat.byla cca 5let stara v ty dobe :-D
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod KaCzaba » 12 led 2011, 19:50

jsem porad v praci,tak neni moc cas se zavrit do garaze.alespon neco...
IMAG0855.jpg
IMAG0814.jpg


dorazily daylighty,potom shiftlight,a svody omotany a v aute....uz bych mel spis zacit skladat,nez rozebirat,kdyz vidim to pocasi...:-D
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: KaCzaba's Miata

Příspěvekod KaCzaba » 19 led 2011, 14:39

tak opet mala chvilka casu tak jsem namontoval shiftlight a budiky misto sani.
zatim tam mam tlak turba a teplotu oleje,nez dorazi tlak oleje misto tlaku turba :-D

radia si prosium nevsimat.zatim jsem rad ze v garazi nejsem potichu :-D
IMAG0877.jpg
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 102 návštevníků