jenom bych dodal, ze interier zacal vrzat i s Bilsteinama samotnyma. Kdyz jsem auto dotahl z Nemecka (112 000 km), tak bylo tichoucke, po jednom roce (cca 15000 v cr) uz ale zacalo povrzavat. Treba zrovna Bilsteiny z 10AE (nebo jeste o neco sportovnejsi Bilsteiny z MazdaSpeed verze) by mohly byt zajimava alternativa, naladena prrimo na MX-5. Kdyz si pak clovek nastavi geometrii a treba i vymeni silace, tak muze skoncit o overenoho podvozku, naladeneho primo pro auto a velice spolehliveho. Na druhou stranu, i o Bilsteinu se casto tvrdi, ze je dost tvrdy. Ale ja jsem v tomhle uz dost konzervativni a navic bych asi moc neocenil moznost menit nastaveni. Paklize clovek planuje jezdit na dovolenou a zavodit se stejnym autem, urcite je rozumnejsi podivat se po nejakych "coiloverech".
Jeste pro zajimavost tuhosti pruzin (spring rates) nekterych podvozku:
162 front, 118 rear (serie NB - nevim jak moc se lisi od NA)
168 front, 130 rear (10AE podvozek - zlute Bilsteiny, nazyvane v USA HD, v Evrope B6)
215 front, 158 rear (MazdaSpeed miata stribrne Bilsteiny - myslim, ze Bilstein je samostatne neprodava, nicmene daji se sehnat pouzite...)
Jinak je to v librach, snad je to dobre...