Annie je už konečně připravená na sezónu. Sice jsem využil už i teď pár slunečných dnů abych se povozil, ale například přední desky už to měly skoro za sebou (viz fotky). Takže výměna desek, kontrola brzd > výměna prachovek u třmenů, kontrola podvozku (ložiska, stabilizátory, atd - vše OK).
Bohužel jsem měl pouze náhradní desky BOSCH. Po zajetí to sice brzdilo o něco lépe než sjeté DS2500, ale vadnutí při jízdě na hraně je znatelné. Jinak T1-R pneu budu taky časem chtít přehodit za R1-R vzhledem k poměrně měkkým bočnicím v kombinaci s 6J (R15) ráfkem. Zkoušel jsem různé tlaky, jak pod 1.9, tak i poměrně hodně nad. Ale měkké to bylo stále, nicméně to třeba daleko hůře drželo či odskakovalo. Ideální hodnota se mi zdála 1.9 předek 2.0 zadek. S jinou geo by se asi dalo jezdit 1.9 obě nápravy, ale kdo ví. Tak či tak ty pneumatiky jsou na rychlejší jízdu a prudké změny směrů nevhodné.
Dále proběhla výměna všech olejů a náplní (viz fotka výše) - motorový olej + filtr, převodovka, diferenciál, brzdová a spojková kapalina, dolití chladící kapaliny. Pomocný spojkový válec lehce rosí, tak už je objednaný a jak bude čas tak nechám vyměnit - jenom ten přístup k němu bude ještě zajímavý.
A za cca měsíc směr m8rinek a tam nosníky a montáž rollbaru
Do té doby zkusím dat Annie trošku do pucu a rozleštit lak. Jak to bude aktuální, tak se podělím o nějaké fotky. Tady je alespoň pár fotek z čištění interiéru - klasika čistič+ cockpit spraj, kůže u sedaček ošetření mlékem a alcantara vyčištěná párovačkou.