Čaute,
po dlhšej dobe trochu dlhší update:
Volant už je na mieste, spolu s neorigo tlačítkom klaksónu, držiak som musel trochu poladiť pílkou na železo, ale už je všetko na svojom mieste a patrím medzi tých málo ludí
na fóre, ktorí majú Nardiho:
V júni som sa stihol oženiť, viacerí ste sa zúčastnili, ešte raz ďakujem!
Pred pár dňami domov dorazil rollbar od Cybulu - ten istý ktorý je v Group Buyi od vhml, akurát som riešil kúpu individuálne. Komunikácia s predajcom v pohode, po anglicky a rýchla, rámy mal skladom, po zaplatení ceny hneď poslal na práškovanie a do týždňa som mal rám doma. V balení boli nálepky, doklad z pokladne
, všetky potrebné matice a skrutky a návod na montáž s nie príliš vydarenými čierno-bielymi fotkami a dosť všeobecnými inštrukciami.
Napriek odporúčaniu som pri montáž nedával dole strechu. Dá sa to spraviť aj bez toho, ale ak máte zhadzovanie strechy zvládnuté, choďte do toho, budete mať viacej miesta.
Rám sa kotví zvrchu do vežičky pásov, spredu do závitu v ktorom je uchytený navájač pásu a nohy na dvoch miestach do podbehu skrz karosériu, 2 šróby na každej strane spredu od sedačiek (predné nohy) a tri s protikusom na vodorovnom plechu (zadné nohy).
Všetko pasuje relatívne v pohode, jediný problém som mal so šróbmi ktoré držia navíjače pásov - nevedel som cez rám chytiť závit v kasni, lebo šrób bol krátky a v dotiahnutí zavadzia predná trubka rámu. Pri vkladaní rámu treba ešte riešiť veľkú svorku kabeláže na strane vodiča, ktorá zavadzia zadnej nohe a vedenie káblov na spolujazdcovej strane.
Pri vŕtaní dier na uchytenie cez plechy si dajte pozor na to, aby boli diery nakolmo, lebo vám nebudú pasovať protikusy zospodu
Nakoniec ostáva len poladiť krycie plasty, čo je naozaj príjemná zábavka.
Ešte som nevyriešil čo spravím s pôvodnými držiakmi pásov zhora na vežičke, ale asi ich jebnem karboškou
A pôvodný windshield tam naspäť tak celkom nepasuje, takže musím nájsť nejakú alternatívu, lebo na mňa fučí a nepáči sa mi to
A výsledok:
Čo sa jazdných vlastností týka, neviem
- auto som odviezol do roboty a odstavil, lebo mám napikaču spojku. Každopádne to menej vrže, hrkoce a drnčí. Keď budem mať náladu tak to otestujem poriadne. Určite to autu pridalo minimálne 20 koní, a to som ešte na rám nedal nálepky
ale hlavne je to teraz viac racing, takže som spokojný
Najbližšie plány sú tá spojka, ktorá si pri driftovaní okolo nevesty rozhodla nás opustiť, a keď už sa s tým budem hrať tak rozvody a nalakovať veko.
Chcel by som vyriešiť aj zníženie (nové tlmiče a pružiny), potom kompresor a veci s tým súvisiace, ale to je ešte sakra ďaleko...