Erikova NBFL 1.8 Impuls

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod elektron » 18 led 2017, 16:34

A kedy na valcovej brzde jedno koleso stoji a druhe sa toci?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod mojžo » 18 led 2017, 17:54

Pri skúške ručnej brzdy
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod Dejvid » 19 led 2017, 00:01

nj, koho mi to jen připomíná? :D Taky mam 2 roky NB 1.6 a už jsem přestoupil na 1.8 VVT.. Tak ať slouží ;)
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod janhruby » 19 led 2017, 11:02

Ahoj, kdyby si chtěl dřevěnou hlavici řadící páky, tak brácha by jí dokázal vyrobit, na podrobnostech se můžeme dohodnout kdyby byl zájem.
janhruby
 
Příspěvky: 56
Obrázky: 1
Registrován: 25 pro 2014, 21:58

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod AndrewG » 21 led 2017, 12:04

trochu OT k tej valcovej skuske....predpokladam ze ked t ovie polamat lamelu na takomto dife, zvladne to zlamat lamely aj na diferaku type cusco, Mfactory atd ako mam ja.. ? je to asi predca len viac heavy duty ked tam je 10lamiel na kazdu stranu ale predsa len, nemoze sa nieco poskodit ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod mojžo » 22 led 2017, 09:28

No, ja keď som oznámil že mám na Jeepe samozáverové diferenciály, tak sa technik išiel poradiť s nejakým ďalším technikom, sadol do auta a len sa previezol pár metrov a dupol na brzdy že to brzdí a valce úplne vynechali.
V protokole mám "Test bŕzd vykonaný jazdnou skúškou"

Potom sme to preberali a že áno, pokiaľ je na niektorej náprave diferenciál čo sa môže poškodiť, treba to nahlásiť.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod AndrewG » 22 led 2017, 12:17

OK dobuducna budem vediet :-) tento rok to dal bez problemov naštastie
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod Erik1 » 27 led 2017, 16:18

Tak jsem se dneska pustil do vyvedení AUX kabelu skrz adaptér kterej simuluje CD měnič, do středový konzole. Důvod je jasnej, chci zachovat originalitu interiéru, aftermarket rádio tedy nepřicházelo v úvahu. Instalace je to docela přímočará, a když sem to zvládl já, dokáže to každej.

Jakej sem zvolil adaptér? Obvykle se doporucujou YATOUR z Aliexpress, taková vetší cihla která navíc umí usb i paměťový karty. Já potřebuju jenom jack, hudbu mam jen v iphonu. Navíc mi přijde YATOUR poměrně drahej a prý občas blbne. Našel jse ale taky na AliExpressu úplně skvělej adaptér za 20 doláčů s free poštou(!!!), a za 14 dní byl doma. Tady link:

https://www.aliexpress.com/item/Car-Style-3-5mm-USB-Auto-Car-Aux-In-Adapter-MP3-Player-Cable-Radio-Interface-Cable/32654285387.html?spm=2114.01020208.3.1.ywKYdo&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10099_10078_10079_426_10073_10103_10102_10096_10052_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=16e28a8c-77ab-4d5f-bceb-efbc020becfc

Postup je takovej, že je potřeba vytáhnout rádio a odmontovat středovou konzoli aby se dní mohl vyvést kabel. Je to dohromady 5 šroubů jejich umístění viz fotky:
IMG_1583.JPG

IMG_1584.JPG

IMG_1586.JPG




Jedinej "problematickej" je šroub kterej je pod tlačítka ovládání oken. To je potřeba vycvaknout ven, pod nima je pak poslední šroub. Doporučuju použít nůž.

IMG_1602.JPG

IMG_1587.JPG




Pak se vycvakne blok tlačítek a zatlačí malý zobáček který drží kabely zespodu na místě. Je hned vedle šroubu.
Následně po odšroubování hlavice řadičky stačí zabrat vepředu za konzoli a vycvaknout ji ven. Pak povýtáhnout dopředu aby se uvolnily páčky odskoku kufru a nádrže. A konzole je volná
2005 Nbfl Impuls 1.8
Erik1
 
Příspěvky: 60
Registrován: 03 dub 2014, 22:50

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod TeeJay » 27 led 2017, 16:28

Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Erikova NBFL 1.8 Impuls

Příspěvekod Erik1 » 27 led 2017, 16:30

Bez konzole to vypadá nějak takhle:
Obrázekupload png


Pak je potřeba vytáhnout rádio, to je jen otázka zatlačení do dvou děr (ta vedle napisu PUSH, druhá zpáru níž) a vytáhnout, přičemž pomáhá siprostřední krycí panel vyndat aby bylo za co tahat.. Ale to jak vytáhnout head unit t víte asi všichni..
To asi nejvíc otravný je protáhnout kabel od redukce tou dírou mezi rádiem a rovinou středový koznole k řadičce, doproočuju použijte PRAVOU stranu, ta levá je plná kabelů.

Obrázekupload imagem

Pak už jen krabičku otočim an výšku a do konzole který je ještě pořád odšroubovaná ji umístím vedle spínače oken, vejde se tam úplně přesně.
A posledním krokem je pak dotáhnout kabel a vyvézt ho skrz díru s gumovým krytem kde jsou páčky na odksok kufru a nádrže, vypadá to pak takto:

Obrázekupload gambar

Pak zapojit redukci do jediného volného portu zezadu na rádiu a všecno zašroubovat zpátky a hotovo. Rádio v changer/aux módu pak vypadá takhle:

Obrázekuploadimage

Tak snad bude tenhle návd někomu prospěšnej. Je to elegeantní řešení za cca 400Kč, a hoďku práce, a zvuk je fakt super.
2005 Nbfl Impuls 1.8
Erik1
 
Příspěvky: 60
Registrován: 03 dub 2014, 22:50

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků