od robl.7 » 13 říj 2016, 11:09
Ahoj. Je čas napsat můj podzimní příběh. Po několika letních víkendech s půjčeným kabrioletem Volvo C70 jsem dospěl k názoru , že auto s otevřenou střechou prostě musím mít. Volba padla na Mazdu Mi5 nebo BMW Z4. Po svezení jsem měl jasno. Vyhrála to Mazda NCčko z důvodu nižší ceny , servisu a td.. A tak jsem začal hledat na známých serverech s inzercí. Německo bylo zajímavé , ale rychlost jakým mizela vozidla s menším nájezdem a příznivou cenou byla závratná. Sice konec sezony , ale i tak má reakce na vyhlédnutý vůz přišla pozdě.... Vozidla v Čechách , které jsem byl prohlédnout a projet měli vždy nějaké "ALE" co nebylo v inzerátu uvedeno. Po měsíci hledání jsem narazil na vůz ze Slovenska. Komunikace s majitelem byla na jedničku , jen s dovozem jsem nevěděl jak???
A bylo to velice jednoduché. Po uzavření kupní smlouvy a zaplacení jsem obdržel velký a malý TP , zelenou kartu , souhlas majitele , že mohu vůz používat v zahraničí a na slovenských SPZ jsem odjel do ČR. Zde pak stačila dovozová STK + emise ( je lepší mít i EEC certifikát od výrobce ) za nějakých 1400,- Kč a pak samotné přihlášení na inspektorátu. Tam po mě chtěli pouze velký a malý TP , EEC certifikát a 800,- Kč. Za týden jsem měl auto na značkách. Původní SPZ jsem zaslal zpět na Slovensko i s kopií nového TP z důvodu odhlášení vozidla.
A to hlavní na konec MX-5 , 1,8 , rok 2007 , najeto 63000 km a doložená historie a kompletní servisní dokumentace vč. českého návodu což jsem se i divil , první majitel , garážované. Vůz má kosmetické šrámy , ale nic co by se nedalo rozleštit..... Výbava pevná střecha , kůže , vyhřívané sedadla , automatická klima , xenony , mlhovky , od roku 2014 nové tlumiče a nižší pružiny eibach ( původní pružiny mám také ), sportovní nerezový výfuk , zvukový systém Bose .
A už jezdím s i přiblblým výrazem a rohlíkem vod ucha k uchu.....
- Přílohy
-