od vhml » 31 bře 2017, 08:34
Jen telegraficky novinky na autě, vyfoceno nic z toho asi ani nemám:
- PUR siláče 95ShA a rovnou komaxit náprav, když to bylo venku
- přední siláče upravené pro větší záklony. Přidáno cca 2,5st.
- zámky excentrů, aby se věčně nerozhazovala geometrie se slickama
- výfukové svody NBfl s vybroušenýma svarama. Motor je vyšší otáčkách teď výrazně veselejší
- vyteklé KYBy AGX nahrazeny Bilsteiny B8
- nově zadní destičky EBC Yellowstuff, vepředu zatím zůstavají DS2500.
- namontován šestikvalt. Prozatím v sériovém provedení. Do budoucna bych ho chtěl osadit vyrobenou dlouhou jedničkou a dlouhou šestkou, tuším že z Nissanů ( 0,767 ), ale to bude běh na delší trať.
Auto teď funguje skvěle, ještě jsem nebyl na doladění geometrie ale i tak je znát výrazný posun, kdy auto konečně nějak zatáčí vzhledem k záklonům a celkově je velmi stabilní. Upravený výfuk spolu se šetikvaltem konečně motor trochu oživil a nechá se tvrdit, že už to i trochu jede. Trápí mi jen že když i jen lehce uberu a přidám, tak se zhoupne řadička - co může být špatně? Je to vlastnost, nebo nějaké měkké uložení motoru/diffu?