K: Jetá lambda / konektor na lambdu

K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod bkralik » 24 led 2017, 17:39

Ahoj,
pořídil jsem si širokopásmovou lambdu a rád bych jí nadrátoval k aktuální jednotce, nechce se mi ale kvůli tomu štípat existující kabeláž. Nemáte tady někdo starou (klidně rozpadlou, zničenou, jakoukoliv) lambdu z 1.6 NB? Případně klidně stačí dotyčný konektor...

Dík,
bkralik
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod elektron » 24 led 2017, 22:51

To chces pouzit sirokopasmovu lambdu na povodnu ecu?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod bkralik » 25 led 2017, 00:39

No jasně, má výstup emulující chování úzkopásmové lambdy, to snad není žádná specialita. Je to Spartan2 od 14point7 a myslim si že takhle by to mělo chodit - WB signál do budíku, NB "emulovanej" signál do ECU...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod elektron » 25 led 2017, 06:49

A k comu to je dobre? Wideband je drahsia a jej zivotnost nizsia. Plus este potreba prerobenia konektoru...
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod bkralik » 25 led 2017, 11:46

Živostnost Bosch LSU4.9 by měla být 160 000 km / 10 let, což oboje je mnohem víc než já najedu. Stojí cca 2000 kč, to taky není horor.
A ano - k původní jednotce bez úprav to je nesmysl. Ale já chci časem zkusit nějakou aftermarket jednotku a kompresor, jenom to nechci do auta sázet všechno najednou. Prostě nejdřív chci nahodit lambdu, teplotu oleje a další čidla, zapojit budíky a když to budeš všechno chodit, tak začnu řešit něco dalšího ;) . Jinak bych to taky nemusel dodělat nikdy...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod elektron » 25 led 2017, 20:33

Moc tomu aj tak nechapem, ako to chces spravit, pretoze "narrow band" vystup sa urcite neda nastavit priamo z lambdy , ale len z toho controlera. No mozno sa mylim... :shock:
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod bkralik » 25 led 2017, 20:59

No samozřejmě že z toho controlleru, co je na tom nepochopitelného? Prostě potřebuju nějak dovézt drát z controlleru do stávající ECU a protože se mi nechce stříhat a pájet kabel v motoráku, tak to chci dát na ten stávající konektor...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod elektron » 25 led 2017, 21:23

Aha, takze controler budes mat v motorovom priestore, to som nechapal. Vacsinou sa montuje v interieri.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: K: Jetá lambda / konektor na lambdu

Příspěvekod bkralik » 25 led 2017, 23:02

Jojo, přesně tak. Tenhle by se do interiéru dal dostat blbě, je určený přímo pro nasazení na konektor té WB lambdy a ta má docela krátký kabel. Ale je voděvzdorný, takže dát ho někam k motoru asi určitě nevadí...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko


Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 116 návštevníků

cron