Froggy by Muzzy

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Muzzy » 09 úno 2017, 12:17

Heh, takovejch otazek :lol:

Nanos je to opravdu slusnej a myslim, ze tohle uz by se nerozpustilo nikdy VIF neVIF. Je ale pravda, ze by to bylo zajimavy na otestovani. Nicmene tyhle pisty uz tam opravdu vracet nebudu ... :)

Spotreba oleje cca 1 l / 1000 km; lecos ale vyteklo ven i pres meneny tesneni :( typicky ventiuldekl, CAS, vacky... a vana.

To by byl drahej spas mit dilnu jenom na vlastni auto :mrgreen:

Motor ma najeto cca 260 tis. Km, resp. asi 267??? nejaky km a celou dovolenou jsem odjezdil bez tachometru... No proste tak nejak. Zatim porad doufam, ze blok bude stacit prehonovat, ale uvidime.
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Muzzy » 18 úno 2017, 23:09

Psal jsem do Flyin´ Miata ohledne jejich pruzin, ktery planuju na auto a soucasti odpovedi byl i tento odstavec:
We don’t recommend the Miata specific Eibach Pro kit for Miatas as the spring rates are not adequate enough to keep the weight of a Miata from blowing through its available suspension travel. Since you have adjustable shocks that are able to handle higher spring rates, it would be a better match to choose something closer to rates that we use with our springs.

Kdyz budu mit naldu, postnu to i nekam do adekvatniho tematu do technicke sekce pro blaho zdejsi komunity 8-) Kazdopadne me to utvrzuje v presvedceni, ze muj problem s odpruzenim byl zpusoben pro-kit pruzinami. Uvidime, jak to bude s novejma pruzinama. Zatim je to ale vzhledem k rozpracovanosti vsech casti v nedohlednu....... A ze na nejakou projizdku uz by se mi skoro chtelo :(
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Fernie » 19 úno 2017, 01:01

Tak to mě zajímá hodně! Původně jsem totiž chtěl přesně tvůj podvozkový setup...
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Muzzy » 19 úno 2017, 16:10

Co by te konkretne zajimalo? V podstate jsem tu napsal asi vsechno co vim. Ale urcite dokazu neco popsat podrobneji pokud budes chtit. Taky zkusim dostat jeste nejaky podrobnejsi info z FM; kdyz se zadari, postnu to i tady....
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Winie » 20 úno 2017, 16:08

Muzzy píše:Psal jsem do Flyin´ Miata ohledne jejich pruzin, ktery planuju na auto a soucasti odpovedi byl i tento odstavec:
We don’t recommend the Miata specific Eibach Pro kit for Miatas as the spring rates are not adequate enough to keep the weight of a Miata from blowing through its available suspension travel. Since you have adjustable shocks that are able to handle higher spring rates, it would be a better match to choose something closer to rates that we use with our springs.

Kdyz budu mit naldu, postnu to i nekam do adekvatniho tematu do technicke sekce pro blaho zdejsi komunity 8-) Kazdopadne me to utvrzuje v presvedceni, ze muj problem s odpruzenim byl zpusoben pro-kit pruzinami. Uvidime, jak to bude s novejma pruzinama. Zatim je to ale vzhledem k rozpracovanosti vsech casti v nedohlednu....... A ze na nejakou projizdku uz by se mi skoro chtelo :(


Hele s tím vyjádřením FM, by chtělo asi dodat, že máš podvozek na NB a hlavně B8 tlumiče. O spring rate to není. Spousta lidí eibach pro kit používá a nemá na B6 problém.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Fernie » 20 úno 2017, 16:17

No, zajímá mě hlavně, co za pružiny nakonec použiješ. Chtěl jsem stejnou konfiguraci, Bilsteiny a Prokit.
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Muzzy » 21 úno 2017, 14:01

Winie píše:...


Muzzy píše:...jedna se o set na NB (tlumic, pruzina i ulozeni)...

Muzzy píše:...Leda by mx-5 popirala fyzikalni zakony a lehci NA stlacovalo pruziny na tezsi NB vic, nez bylo vyrobcem zamysleno...

Myslim, ze dodavat nic nepotrebuju - uz jsem to tady napsal. I vyjadreni FM se tyka meho konkretniho setupu, tedy NB podvozku na NA.

Vazne si myslis, ze kdyz svuj podvozek tak jak je vezmu a dam na NB tak to bude fungovat jinak :?: :idea:

Fernie: mozna bude eibach s B6, jak naznacuje Winie, fungovat lepe :?: Nicmene B8 + prokit je "tovarni" reseni bilsteinu a z toho jsem usuzoval, ze to bude fungovat..... Momentalne je v planu FM spring set; na ground control ted nejsou money, tak treba za rok a svuj FM set potom nekomu necham :)
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod gramo » 21 úno 2017, 15:36

Muzzy píše:Vazne si myslis, ze kdyz svuj podvozek tak jak je vezmu a dam na NB tak to bude fungovat jinak :?: :idea:


To bych docela věřil, že jo, když prodávají tohle: https://www.flyinmiata.com/nb-shock-conversion-kit.html

Ještě jsem k tomu vygooglil toto: https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=543090
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Robo96 » 21 úno 2017, 16:04

predpokladam ze FM bralo ohlad pri dizajnovani strun na to ze auto bude trackovat a budu pouzite tuhsie tlmice a je tym padom potrebna aj zvysena tuhost strun. bilstein + pro kit je skor civilne riesenie ako znizit a trochu upgradnut jazdne vlastnosti so zachovanim povodneho komfortu. takze v tomto ohlade myslim ze ten setup funguje. tak isto nevieme v akom zmysle myslia "blowing through available travel" a za akych podmienok, ak sa to stava v extremnych situaciach do ktorych sa nedostavame tak je ta informacia pre nas bezpredmetna. ako pisal winie, kopa ludi to ma a nestazuju sa, tiez ich mam a dorazy neosahavam, budem ich mat dokial nebudu money na cely kit, as meisterr. :) bodaj by som vyhral v sportke a mohol kupit ten ich FOX kit...
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Froggy by Muzzy

Příspěvekod Muzzy » 21 úno 2017, 16:09

Conversion kit je kompletni NB horni ulozeni - takto mam poskladano i ja.
Jojo, i v odkaze na us diskuzi uvadeji zamenitelnost podvozkovych kompletu 8-)
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků