Aktuálně po vyvaření prahů.
Prasknutý nárazník byl přelakován.
Jinak stále a bezvýsledně řeším problém s poklesem otáček ihned po startu teplého motoru. Včera jsem zkoušel nastavovat volnoběh. Výsledek vypadal tak, že motor běžel na 400 -500 rpm, tedy na hranici udušení, kdy poskakoval a klepal se div nevyskočil z auta. Při jakémkoli povolení šroubu s cílem volnoběh zvýšit na 800 - 900 rpm se vždy stabilizoval na 1100, což je vlastně hodnota kterou jsem chtěl nastavením snížit. Byla vyměněna lambda, čidlo vačky, váha vzduchu, dál nevím do čeho bych mohl rýpnout abych problém vyřešil.
Byly měněny prvky jako brzdy, polosa, která začla rachotit a jináč pohoda. Ještě v dohledné době plánuji pořídit nové látkové plátno na střechu. Rozhoduji se mezi černou a béžovou která se mi moc líbí, ale přece jenom když ji posere pták, tak ten flek z toho béžové látky dostanu asi hůř než z černé.