No, bojím se, že jediný způsob jak to rozseknout, je udělat si závěr sám. Co je ale potřeba mít na paměti je to, že viskozita není jediný parametr oleje, jde o kupu dalších věcí! Je docela dobré se koukat, jaký základ daný olej má (minerál, HC, syntetika), jakou má HTHS viskozitu, kolik obsahuje zinku (ne zinku ale ZDDP, obvykle se tomu tak říká), jakou má alkalickou rezervu. Když tohle najdeš, nastuduješ a porovnáš, tak pak zjistíš co tam lejt
Z mého pohledu, pokud jezdíš občas na okruh, volil bych 10W-40 nebo 10W-60, ale hlavně plně syntetickej. Tím myslím opravdu PAO/Ester základ, dneska spousta výrobců říká "syntetický" i HC olejům, které rozhodně tak dobré vlastnosti nemají. A zrovna u toho Valvoline VR1 racing je to kdo jak ví - v manuálu ani na netu se to pořádně nikde nedočteš. V tomhle mají ti Millersové výhodu - k nim se obvykle dají najít všechny parametry a složení, což hned vzbuzuje větší důvěru.
Na druhou stranu, Jagy nedávno vytáhnul článek, kterej popisuje to, že 10W-60 může být pro silniční obyč motor moc hustá. Což může způsobit pomalej tok oleje kanálama a nedostatečný mazání. Ale kdo ví - je pravda že seriově tam patří 10W-30 a 10W-60 má jistě dvojnásobnou viskozitu za tepla...
Každopádně - určitě můžeš projít předchozích bambilion stránek tohohle vlákna a vybrat nějakej olej odtamtud, ale rozhodnout si to budeš muset sám