Na autě jsou podložky pod pružiny +15mm od vhml. Hurá, konečně neškrtám spodkem auta při vjezdu do gáráží
. Teď už škrtá jen plastový lip pod předním nárazníkem a to beru, že to patří ke koloritu
Až pojedu k Mikovi, odhrnu mu o 1.5cm štěrku méně. Přijde mi, že to o fous vyšší těžiště je i ku prospěchu, že se trochu zvýraznily přenosy váhy a líp tak cítím, co se s autem děje. (Na první jarní projíždce ještě před zvýšením mi připadalo, že to nějak málo brzdí, pak mi došlo že to není jako Daihatsu, kterým jsem jezdil celou zimu, kde se při brždění celé auto nakloní dopředu
)
Taky mám nové pevnější silenbloky motoru z ILu, možná to bylo trochu unáhlené rozhodnutí, běžně s tím nebyl žádný problém ale při pokusu o rychlé řazení ve vysokých otáčkách jsem občas nemohl najít správnou dráhu kulisy, v Písku se mi to stávalo docela často, na silnici vyjímečně. Každopádně žádné vibrace ani jiné zhoršení komfortu nepozoruju, včera v Mýtě se mi řadilo (nebo řádilo?
) dobře, asi 2x mi to řazení nevyšlo jak bych si přál, ale to bylo spíše zbrklostí. Aspoň doufám, že to není placebo efekt a že to k něčemu bylo, přece jen hodinama práce za výměnu se to oproti očekávání trochu prodražilo...